Ervaring MPTelecom

Pagina: 1
Acties:

• aem kei
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:23
Hey

ik heb een vraagje en na enig zoeken heb ik er geen antwoord op gevonden dus ga ik het maar even vragen he :)

Ik zou heel graag een T610 van SE kopen bij MPtelecom.de omdat die zo goedkoop zijn maar ik sta een beetje sceptisch t.o.v het aankopen van toch wel "dure" GSM toestellen zonder ik het heb gezien etc etc

Ook de garantie voorwaarden enz en after sales service ken ik niet dus vraag ik effe of hier iemand al ervaring met heeft?

Oja ik woon in België maar voor de levering zal dat geen rol spelen zeker?

thanx

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 22:16
ehhh dat is een Duitse site.... dan krijg je dus waarschijnlijk ook alles geleverd in het Duits, hou je daar ook rekening mee?

• aem kei
Ja ik werk zelf bij Bel Company dus met GSMs werken is op zich niet echt een probleem hehe :)
is gewoon opsturen voor nieuwe software op te zetten en ik heb em in het nederlands...
en er zit wel standaard Engels op zodus :)

ik doe het gewoon voor de prijs vooral en ook bij ons is ie er maar eind juni begin Juli :( :(
en ik moet die ECHT wel hebben hehe

Gewoon stel dat er iets mis is met de telefoon zelf bij levering hoe het dan bijvoorbeeld zit... en de rest ook natuurlijk :)

• aem kei
niemand hier iets gekocht?

niet echt geruststellend :) :)

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik zou wachten tot hij in Nederland uit is. De prijs zal echt niet zoveel verschillen.

• aem kei
ik woon in belgië he dus de prijs gaat wel sterk verschillen :) :)
Pagina: 1