Ik heb een beetje zitten denken over het gebrek aan instellingen van mij toekomstige Fuji A202 en ben op de volgende vraag uitgekomen.
Bijv de sluitertijd, deze is max 0.5 sec, wordt toch gewoon vanuit het OS van de camera aangestuurd? Daar volgt, wat mij betreft, uit dat het mogelijk moet zijn om er een extra menu, met sluitertijden bijv, bij te plaatsen.
En als dat kan moet je nog veel meer kunnen aanpassen, toch?
Nu snap ik ook wel dat mijn idee wat kort door de bocht is, maar in theorie zou het moeten kunnen.
Tuurlijk zal de camera ietwat in war raken maar stel je voor dat je in auto alles lekker standaard laat en met de handmatige instellingen gaat er dan een extra wereld voor je open.
Kan je trouwens sowieso je camera firmware/OS "uitlezen"?
Is de firmware/het OS te upgraden en gebeurt dat ook? (Bijv het opnieuw "instellen" van de CCD)
Heeft iemand hier ervaring mee?
(Niet dat ik dit van plan ben te doen maar ik vroeg het me gewoon af...)
Bijv de sluitertijd, deze is max 0.5 sec, wordt toch gewoon vanuit het OS van de camera aangestuurd? Daar volgt, wat mij betreft, uit dat het mogelijk moet zijn om er een extra menu, met sluitertijden bijv, bij te plaatsen.
En als dat kan moet je nog veel meer kunnen aanpassen, toch?
Nu snap ik ook wel dat mijn idee wat kort door de bocht is, maar in theorie zou het moeten kunnen.
Tuurlijk zal de camera ietwat in war raken maar stel je voor dat je in auto alles lekker standaard laat en met de handmatige instellingen gaat er dan een extra wereld voor je open.
Kan je trouwens sowieso je camera firmware/OS "uitlezen"?
Is de firmware/het OS te upgraden en gebeurt dat ook? (Bijv het opnieuw "instellen" van de CCD)
Heeft iemand hier ervaring mee?
(Niet dat ik dit van plan ben te doen maar ik vroeg het me gewoon af...)
[ Voor 9% gewijzigd door AKA_ACE op 13-05-2003 14:20 . Reden: typo ]
Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...