Hoi, en welkom op GoT 
Het is hier de bedoeling dat je zelf aan de slag gaat met programmeren e.d., en als je dan tegen problemen oploopt kan je zo'n beetje elke vraag stellen die je wilt (tenzij het echt een rtfm vraag is
). Nu vraag je om een kant en klare tool, en dat wordt hier afgedaan als een script request. En die zijn hier niet toegestaan. Zie ook: Welkom in P&W: FAQ en Beleid *updated: 14-04*
En om ff op je vraag terug te komen: ik heb geen idee
Het is hier de bedoeling dat je zelf aan de slag gaat met programmeren e.d., en als je dan tegen problemen oploopt kan je zo'n beetje elke vraag stellen die je wilt (tenzij het echt een rtfm vraag is
En om ff op je vraag terug te komen: ik heb geen idee
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
niet voor zover ik weet.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Software-requests niet in P&W
Zoals curry Creepy Engerd! dat zegt, zijn we hier toegespitst op het zelf schrijven van software, niet het supply'en ervan 
Persoonlijk denk ik trouwens dat je niets gaat vinden welke dat doet, temeer omdat het heel moeilijk is een taal naar een ander te vertalen, als deze talen niet dicht genoeg bij elkaar liggen (neem bijv zo dicht als MSIL en JBytecode)
Succes met zoeken
Persoonlijk denk ik trouwens dat je niets gaat vinden welke dat doet, temeer omdat het heel moeilijk is een taal naar een ander te vertalen, als deze talen niet dicht genoeg bij elkaar liggen (neem bijv zo dicht als MSIL en JBytecode)
Succes met zoeken
[ Voor 4% gewijzigd door Glimi op 13-05-2003 16:43 ]
Dit topic is gesloten.
![]()