Toon posts:

Wanadoo Premium Nieuwe Modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs kwam iemand van casema langs om mijn zwarte com 21 modem te vervangen door een witte motorola modem. Was gelukt...en toen deed ik even speedtest.

Maar nu blijkt dat de d/l en upload op 40-50 en 9-10 resp. zijn...volgens mij zijn dit snelheden van de broadbandbasic abonnement, terwijl ik een premium abonnement heb...(d/l hoort zon 100 te zijn en u/p rond 16)

heb de helpdesk gebeld en ze zeiden dat ie gewoon op premium staat en dat ik het 1 dagje moest afwachten...

hoort dit zo? :?

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

je hoort met dat modem gewoon ook de juiste snelheid te halen. Ik heb idd ook wel eens gehoord dat het even kan duren.

Gewoon Casema blijven benaderen tot het is opgelost. Echter het zal me ook nix verbazen als je gewoon wat wordt voorgehouden door die :r heldesk, dat een stumpers daar, gewoon ff 4x achter elkaar bellen met dezelfde vraag en vooral niet zeggen dat je al Premium hebt maar je afvragen wat je hebt, anders hebben ze niet eens zin om te zoeken.

Heb je de modem al wel eens aan of uit gedaan :?

check ook dit topic: Wanadoo Nieuw Modem :( ook iemand met dit modem in Den Haag, weet niet of daar over snelheidsproblemen in het begin wordt gesproken.

[ Voor 59% gewijzigd door aardbeix15 op 13-05-2003 13:54 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

Topicstarter
het aan en weer uitzetten van de modem heeft niet geholpen... :|
misschien toch maar even wachten

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 14:58 ]