[w2k] systeem beep erg hard

Pagina: 1
Acties:

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:55

TF

bla bla

Topicstarter
Ik gebruik nog een aantal programma's onder DOS. (jaja) Deze dos programma's geven bij een foutieve invoer een beep van de systemspeaker, dit omdat de geluidskaart uitgeschakeld is.

Het probleem is dat de beep erg hard is, ik kan de beep wel uitschakelen onder windows, maar dan hoor ik dus helemaal geen beep meer. Wat ik eigenlijk wil is dat de beep iets zachter word...

Windows 2000 sp3
Compaq Evo 510 USDT

[ Voor 4% gewijzigd door TF op 13-05-2003 13:36 ]

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:45

Godjira

To infinity and beyond!

Je kunt in de volume regeling ook de systeem piep zachter en harder zetten. Je zult misschien voor die optie de geavanceerde opties in de volume regeling moeten aanzetten, maar verder moet dat gewoon mogelijk zijn.

Profile

Verwijderd

Sommige compaq modellen geven systeem beeps door de gewone speakers, volgens mij moet dat gewoon door de volumeregeling te regelen zijn, eventueel in't bios es snuffelen, wie weet

• TF

TF

bla bla

Topicstarter
Het gaat dus echt om de PC speaker, als ik op google zoek begint iedereen over weerstandjes. Dit is echter niet echt de bedoeling.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik vrees dat je niet zoveel keus hebt ...

of je moet een doekje tussen de speaker en z'n framepje proppen ... dat demt ook wel

Iperf

• TF

TF

bla bla

Topicstarter
fish schreef op 13 mei 2003 @ 20:25:
ik vrees dat je niet zoveel keus hebt ...

of je moet een doekje tussen de speaker en z'n framepje proppen ... dat demt ook wel
nee dat is dus niets haha

ik heb in het image nu de beep uitgezet, maar ik ben er nog niet uit welke registry items dat precies is.Iemand die dat wel weet. Er staat ergen wel een lijn met
BEEP YES
als ik YES verander in NO dan gebeurt er dus niets...iemand?
Pagina: 1