Ik heb een weekend van mijn net opgeleverde ADSL lijn kunnen genieten. Helaas werd mijn geluk gisteravond abrupt verstoord door een vriend die met zijn dronken kop mijn modem een klein metertje liet vallen waarbij het ding los kwam van de adapter, terwijl we online zaten.
Vanaf dat moment kan ik geen verbinding krijgen. Ik heb alles weer in juiste volgorde aangesloten. Modem lijkt nog prima te werken, alle lampjes branden en/of knipperen wanneer ze dat moeten doen, voor zover ik kan zien/begrijpen. Ik heb vanmorgen een uur lang geklooid om ook daadwerkelijk data te kunnen versturen/ontvangen, maar mijn laptop was er niet van onder de indruk.
Iemand enig idee wat ik moet doen om dit geheel weer aan het werk kan krijgen?
Modem: ZyXEL Prestige 650R-31 ethernet modem voor analoge linesharing.
Laptop: Dell Latitude c840 - Windows XP
Vanaf dat moment kan ik geen verbinding krijgen. Ik heb alles weer in juiste volgorde aangesloten. Modem lijkt nog prima te werken, alle lampjes branden en/of knipperen wanneer ze dat moeten doen, voor zover ik kan zien/begrijpen. Ik heb vanmorgen een uur lang geklooid om ook daadwerkelijk data te kunnen versturen/ontvangen, maar mijn laptop was er niet van onder de indruk.
Iemand enig idee wat ik moet doen om dit geheel weer aan het werk kan krijgen?
Modem: ZyXEL Prestige 650R-31 ethernet modem voor analoge linesharing.
Laptop: Dell Latitude c840 - Windows XP