Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Irritante bug! (content verdwijnt na back)

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan er niets aan gedaan worden, dat als je een heel verhaal hebt getikt en je bent het onderwerp vergeten in te vullen dat je tekst nog bewaard blijft? De back button laat een leeg bericht veld zien.
Nu kan ik weer mijn verhaal gaan zitten tikken. :(

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

ctrl+a, ctrl+c, alt+pijl_terug, ctrl+v

Maar het is doorgaans wel prettig als je je topic gelijk al van een goede topictitel voorziet enzo ;)
Heb je ook dit keer niet gedaan :)

LA -> BUG

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Vziw is dat een fout in Internet Explorer. Browsers als Mozilla, Opera en Konqueror laten na het gebruik van de back-knop gewoon zien wat je er had ingevuld, in plaats van een lege textarea.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 19:18

chem

Reist de wereld rond

zie intoxicated :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

als je dan ook test wat je claimt...

dat gebeurt dus niet in mozilla :)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

't is alleen wel zo dat we niet weten waar het door komt (door de browser of template opbouw of ... ?? )

• Pelle
  • Laatst online: 26-11 20:00

Pelle

🚴‍♂️

Dit is inderdaad een vaagheid van IE. Het lijkt namelijk volkomen willekeurig te gebeuren. Voor een klant heb ik ooit eens een groot formulier gemaakt, en testte ik dat onder win2k / IE6 dan ging het prima om de back-knop te gebruiken. Met WinXP / IE6 echter de ene keer niet, de andere keer weer wel.

Voor dit probleem is afaik geen oplossing, maar er zijn natuurlijk talloze manieren om er omheen te werken.. en het is aan Parse of ze zin hebben om zoiets te gaan bouwen of niet ;)
Persoonlijk doe ik voor elke lange reply in ieder geval een ctrl-a, ctrl-c voor ik op 'verzenden' klik. Kleine moeite, groot plezier.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 21:15
Als ik een erg lange post maak dan doe ik meestal ook wel even een backup maken in Kladblok, want kopieren is ook niet altijd even veilig :P
Het valt me trouwens op dat als ik (hele) lange reply's typ ze er vrijwel altijd nog zijn als ik op Back druk, kortere zijn meestal verdwenen. (Windows XP, IE 6.0)

The devil is in the details.

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

* intoxicated heeft even zitten testen, en het is idd wel heel vaag...
Opera 7.00 onthoudt de input in ieder geval netjes. Mozilla Firebird ("phoenix") 0.6 nightly 20030504 lijkt het ook prima te doen, en IE6.0 vergeet de input gewoon. Mozilla 1.2.1 lijkt ook niks te onthouden inderdaad.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Dit kun je instellen in je IE.

Ergens bij verniewing ofzo.

Bij de opties en dan bij temperory internet files staat de optie voor verniwen bij elke pagina :)

Die kun je veranderen en dan hoef je niet alles weer opniew te tikken :)

Edit:

Sorry voor mijn onsamenhangend en slecht te lezen verhaal :P
Ik kom effe niet uit mijn woorden.

[ Voor 19% gewijzigd door Atlas op 13-05-2003 13:26 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

Internet Explorer is vaak brak met caching als er cookies gebruikt worden en er enigzins (no-)caching-headers gestuurd worden. Het ligt dus sowieso aan IE. Je zou allerlei javascriptjes en php'tjes kunnen schrijven om dergelijke dingen op te lossen, maar volgens mij moet je gewoon of geen IE gebruiken, of altijd alles ctrl-c'en ;)

met Mozilla heb ik er nooit last van gehad.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.