Toon posts:

Hallo!

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
GAARNE VERWIJDEREN!
FOUTJE, VERKEERDE TOPIC!!!
N00B

Zo, hallo mede-fs'ers. Na al zo'n 1 1/2 jaar te hebben rondgeneusd op dit forum wordt het nu maar eens tijd om eens een keer iets te posten. Ik ben al jaaaaren een enthousiast simmer, vanaf FS 4.0 zo'n beetje. Lekker monochroom met een 747 de plas over tijdens de computerclub op mijn middelbare school! Heeeerlijk.

Ik ben een simmer die van realiteit met "een korreltje zout" houdt. Maw, lekker realistisch vliegen met Star's en Sid's, PIC/DF737 enzo maar nog niet met Vatsim, dat komt nog wel.

Verder ben ik enkele jaren geleden gestart met de opleiding voor vlieger aan de OBS. Ik ben een heeeel eind gekomen, meeste vakken B3, veel B1 maar heb door persoonlijke omstandigheden moeten afhanken. Nee, ho, niet getreurd, ik vind het niet erg, heb het nu ook naar mijn zin! Zo, dan nu een paar plaatjes van mij die ik ook al op Avsim heb gepost.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/l.opbergen/picas/742NWA.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/l.opbergen/picas/7573.jpg

Dan wil ik nu eens eindigen met een vraagje: wie o wie heeft een goede AFCAD voor Lago's EHAM + Marcel .... 's 5e baan? Heb er een paar van Avsim gehaald die niet voldeden, irri appr. op 06 (zonder ils...) enzo.

Spreek jullie later wel weer. THANKX!

Lennart aka Staalplaat

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 12:43 . Reden: verkeerde topic!! ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:44
Heel mooie plaatjes en leuk dat je eens wat wilt posten, maar ik denk dat je dat beter hier kan doen: [rml][ FS2002] Vragen En Mooiste screenshots, Deel 52[/rml] :)

Topictitel laat trouwens ook niet echt zien wat je wou zeggen trouwens ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 12:41:
GAARNE VERWIJDEREN!
FOUTJE, VERKEERDE TOPIC!!!
N00B
Ok aangevraagd! ;)

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2025
Hoi! Ik zie dat je nieuw bent op dit forum, dus het is niet zo erg. Er zijn echter een aantal regeltjes waar men zich aan houdt. Ten eerste moet je topictitel een beetje goed zijn :) En eindigen we niet met Greeetz e.d. Geeft allemaal niks hoor :D Ik deed het ook:
[rml]armageddon_2k1 in "[ XP] hoe haal ik die stomme boot loader "[/rml]

Ook lopen er grote topics, zoals: [rml][ FS2002] Vragen En Mooiste screenshots, Deel 52[/rml]

Daar kan je al je picz enzo posten. Ik vind ze wel erg mooi btw.
Veel plezier op dit forum verder. Lees de FAQ trouwens ook, staat hele nuttige info in.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Verwijderd

Topicstarter
Yeah, I know!! In de haast verkeerd gepost!!! Sorry, wat een afgang zeg! Kan hem niet zelf deleten he?!?! pffffff, krijg het er warm van!!!!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Dicht. ;)

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.