Toon posts:

[java] self closing window

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb een webbie in mekaar geknutselt. de index.html word geopend en opent dan gelijk een popup met daarin de echte site. het window dat de popup opent is nu nutteloos. op zich heb ik geen probleem met het window sluiten maar elke keer geeft explorer de keuze:

the webpage you are viewing is trying to close the window.
Do you want to close this window?

ik wil dat deze popup niet verschijnt maar gewoon het oude window weggooid. Ik heb meerdere close scriptjes geprobeerd zoals selfclose etc. Ik weet dat hij deze vraag niet stelt als je een popup wilt sluiten die ook geopend is door java maar het gaat hier om een index.html

iemand enig idee hoe deze vrag te dissabelen ???

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Niet.

Je kunt alleen de popup (child) sluiten zonder die vraag, het eerste scherm (parent) komt altijd met die vraag. Gelukkig.
Dit staat trouwens ook al vele malen in de search.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Die melding is nogal logisch, anders kon je zonder toestemming van de gebruiker vensters gaan lopen sluiten ;)

Handiger is gewoon een site te maken die niet afhankelijk is van een popup.. is ook wel zo gebruikersvriendelijk.

Zie ook de search:

zoeken op 'venster sluiten'

[ Voor 82% gewijzigd door Bosmonster op 13-05-2003 12:01 ]

Dit topic is gesloten.