Voordat ik deze vraag stelde heb ik al:
- meerdere malen contact gehad met mijn registratiebedrijf
- gegoogled, wat niks opleverde
- gezocht in de GoT topics, maar ook zonder enig bruikbaar resultaat.
- contact gezocht met mydomain.com, geen reactie
- contact gezocht met SIDN, geen reactie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een .nl domein geregistreerd en deze ingevoerd in mijn account van mydomain.com.
Bij status geeft hij aan:
Active in our DNS servers for web browsing. It will not be active for email until after the system has confirmed that the domain is resolving to our DNS servers. Our scripts are checking your domain every hour (the next check is scheduled for May 13 2003 04:38 AM PST).
Wanneer ik de nameserver check doe op: http://www.sidn.nl/sidn/f...eserver_check/index.shtml
krijg ik de volgende errors:
errors=3, warnings=0, informational=0
* domein fictiefdomein.nl.
* nameserver ns1.mydomain.com./64.94.117.195
E server onbereikbaar of timeout (status: 'query timed out')
* nameserver ns2.mydomain.com./216.52.121.228
* nameserver ns3.mydomain.com./66.150.161.130
Volgens mij is mijn domein dus opgenomen in de DNS van mydomain.com, maar waarom krijg ik dan nog errors bij de nameserver check?
Het is niet mogelijk om een nameservers op te geven bij de registratie van een domeinnaam wanneer er errors verschijnen bij de nameserver check. Dus mijn aanvraag kan niet voortgezet worden.
Heeft iemand hier ervaring mee? Of een oplossing voor het probleem?
- meerdere malen contact gehad met mijn registratiebedrijf
- gegoogled, wat niks opleverde
- gezocht in de GoT topics, maar ook zonder enig bruikbaar resultaat.
- contact gezocht met mydomain.com, geen reactie
- contact gezocht met SIDN, geen reactie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een .nl domein geregistreerd en deze ingevoerd in mijn account van mydomain.com.
Bij status geeft hij aan:
Active in our DNS servers for web browsing. It will not be active for email until after the system has confirmed that the domain is resolving to our DNS servers. Our scripts are checking your domain every hour (the next check is scheduled for May 13 2003 04:38 AM PST).
Wanneer ik de nameserver check doe op: http://www.sidn.nl/sidn/f...eserver_check/index.shtml
krijg ik de volgende errors:
errors=3, warnings=0, informational=0
* domein fictiefdomein.nl.
* nameserver ns1.mydomain.com./64.94.117.195
* nameserver ns2.mydomain.com./216.52.121.228
* nameserver ns3.mydomain.com./66.150.161.130
Volgens mij is mijn domein dus opgenomen in de DNS van mydomain.com, maar waarom krijg ik dan nog errors bij de nameserver check?
Het is niet mogelijk om een nameservers op te geven bij de registratie van een domeinnaam wanneer er errors verschijnen bij de nameserver check. Dus mijn aanvraag kan niet voortgezet worden.
Heeft iemand hier ervaring mee? Of een oplossing voor het probleem?