Logitech Optical Wheelmouse USB

Pagina: 1
Acties:

• CompuFAT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 16:59

CompuFAT

Oops, I farted ...

Topicstarter
Ik heb wat probleempjes met deze muis. Vaak doet de muis het niet als windows enzo gestart is. Dan zet ik de pc uit en dan doet ie het wel. En zo gaat het een beetje door. Wel/niet/wel/niet. Ik heb de versie 9.22 drivers reeds geinstalleerd van Logitech.

Ik heb 5 usb-poorten, waarvan 4 in gebruik. Komt dit door gebrek aan WATT? Ik heb een 300 Watt voeding volgens mij (Fong-Kai-kast).

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:20

4POX

Everybody is wired

Hangt die aan de USB of ps/2 poort.. Want als ik zo hoor is je USB verstopt met zoveel apperaten (en waarom een muis in USB als PS/2 bestaat)

AKA Rinkel weblog

• CompuFAT

CompuFAT

Oops, I farted ...

Topicstarter
Hmm, ik was niet echt duidelijk...

Heb dus 5 usb-poorten, waarvan 3 in gebruik. De muis is nummertje 4 en is dus aangesloten op USB.

Waarom USB? De muis reageerd dan gewoon lekkerder en preciezer vinnik.

• CompuFAT

CompuFAT

Oops, I farted ...

Topicstarter
Ik heb trouwens ook nog een Logitech Wheelmouse PS/2 OEM op de ps/2 poort zitten. De Optical is een retail.

Is dit een probleem misschien?

• 4POX
  • Laatst online: 16:20

4POX

Everybody is wired

Dan is de vraag wat er nog meer aan de USB hangt

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

ik heb zelfde muis, ook op usb hangen en nog een ps2 van logitech op ps2 (duh! :) ) (kewl hoor, 2muizen tegelijk!)

optical werkt altijd prima, zelfs quaken lukt me er al aardig mee..

en ohja, ik heb nog nooit logitech drivers geinstalled, want dan doet mijn wheel het meestal niet meer in quake2...

Verwijderd

[b]Op donderdag 23 november 2000 . Vaak doet de muis het niet als windows enzo gestart is. Dan zet ik de pc uit en dan doet ie het wel.
:D

Dus als je de kast uit zet doet je muis het wel???:?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:40
Dat heb ik ook wel eens gehad, met Logitech Optical Wheelmous op USB, werkte vaak niet, laatste tijd wel weer, maar ik heb hem toen verhuist naar de PS/2 poort en toen was alles oke.

JE kunt de ps/2 rate ook iets omhoog schroeven waardoor die beter reageert en dan merk je echt geen verschil tussen USB en PS/2

Suc6

Verwijderd

//wijze mode

Op USB kunnen in theorie 127 apparaten worden aangesloten als ik mij niet vergis.

//wijze mode

:o

• CompuFAT

CompuFAT

Oops, I farted ...

Topicstarter
Wat hangt er verder aan de usb-poorten:

- Tornado WebJet Pocket ISDN-adapter
- Iomega ZIP250 drive
- Epson Perfection scanner

Ik ga dus niet mijn muis op de PS/2 poort gooien. Het gaat even om het principe hier!
Moet gewoon werken!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:04

ReseTTim

Chocolate addicted

ik heb de Optical mouse. misschien heb je geen problemen meer als je niet meer je logitech mouse drivers installeerd, zo had eerst een vriend last van dat RA2 niet werkte nu heeft hij het op HID-..... gezet en nu doet ie het wel.
suc6

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Ik had ook problemen als ik hem aan de USB ging hangen....terug naar PS/2, geen problemen meer....

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-02 00:09
Ik heb m er hier aan hangen zonder de logitech driver zooi...werkt prima

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• CompuFAT

CompuFAT

Oops, I farted ...

Topicstarter
Als de Optical Wheel Mouse het niet doet nadat Windows is opgestart, dan haal ik de muis even 5 seconden uit de USB-aansluiting op mijn comnputer, stop 'm er weer in en dan doet 'ie het ineens wel. Dit maakt het gelukkig allemaal nog duidelijker :?

Verwijderd

Zal wel een probleem in windows zijn... laatst voor het eerst een USB printer geinstaleerd.
Kreeg steeds de error: "no device found" bij het instalatie progje.

Wat een *** systeem als het niet wil meewerken.

Voor de rest nog niet met USB gewerkt, dus voorlopig is mijn beoordeling negatief.

Verwijderd

Heb het zelfde probleem op een PC, maar op de andere zit zelfde muis ook op USB en nooit problemen. Zit wel een Epson printer op USB op de probleempc, misschien dat die het veroorzaakt.

• sharkzor
  • Laatst online: 16-02 15:36
[b]Op donderdag 23 november 2000
en ohja, ik heb nog nooit logitech drivers geinstalled, want dan doet mijn wheel het meestal niet meer in quake2...
daar heeft logitech een patch voor. game_whl.exe heet dat geloof ik. kijk maar op hun ftp. het verandert wat in het register en quake/UT/nogmeer werkt weer perfect!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(kewl hoor, 2muizen tegelijk!)
Kun je me dan even uitleggen wat daar zo cool aan is? Ik heb het ook effe gehad toen ik mijn optical mouseman wheel usb had, maar je hebt maar 1 muisaanwijzer, dus ook eigenlijk maar 1 muis (hoewel je de aanwijzer met allebei kunt besturen...)

Wat heb je er dan aan, of heb ik iets verkeerd geïnstalleerd? Windows zag wel 2 muizen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1