Een tijdje geleden heeft Windows 98 op mijn PC plaatsgemaakt voor Windows XP Pro SP1. Echter, sinds dat moment blijft m'n PC constant problemen geven. Als ik XP opstart gaat dat een tijdje goed, maar na een paar minuten krijg ik gewoon altijd een blauw scherm en kan ik m'n PC resetten. Als ik dan gereset heb wil het ook nog wel vaak voorkomen dat na een tijdje m'n Alcatel SpeedTouch USB-modem eruit vliegt (en volgens mij al m'n USB-poorten). Pas na een tweede keer rebooten wil het systeem stabiel werken (en dan is het ook een stuk stabieler dan Win98).
Mijn vraag is dus, kan iemand uit dit verhaal opmaken wat het probleem is? Het blauwe scherm geeft vaak aan dat er een fout is opgetreden in nv4_disp.dll (nVidia Detonators 43.51), maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het daaraan ligt. Daarnaast valt het me op dat het blauwe scherm vaak volgt op het uitgaan van de lampjes van mijn modem, dat USB-geval. Ligt het hier misschien aan? En zo ja, wat kan ik hier aan doen? Any help would be appreciated!
PS. @ de modjes: Ik weet niet of het hier in het goede forum staat, anders moeten jullie het maar verplaatsen...
Mijn vraag is dus, kan iemand uit dit verhaal opmaken wat het probleem is? Het blauwe scherm geeft vaak aan dat er een fout is opgetreden in nv4_disp.dll (nVidia Detonators 43.51), maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het daaraan ligt. Daarnaast valt het me op dat het blauwe scherm vaak volgt op het uitgaan van de lampjes van mijn modem, dat USB-geval. Ligt het hier misschien aan? En zo ja, wat kan ik hier aan doen? Any help would be appreciated!
PS. @ de modjes: Ik weet niet of het hier in het goede forum staat, anders moeten jullie het maar verplaatsen...