Toon posts:

client side tab systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al erg lang op zoek naar een client side tab systeem dat op verschillende browsers goed werkt. Ik ben al veel DHTML / javascript systemen tegengekomen maar deze werkte vaak niet of niet goed in opera en netscape. Nu zag ik dat www.Gamespot.com onderaan de pagina een perfect werkend tab-systeem heeft (hebben ze waarschijnlijk zelf gemaakt). Weet iemand misschien een goed werkend tab systeem die in IE, Opera, en Netscape werkt?

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Script-request? :{

Welke scripts heb je zelf al gezocht / geprobeerd? Wat werkte er niet (niet goed) aan? Heb je gebrobeerd die scripts aan te passen?

En wat versta je onder een 'tab-systeem'? Want een paar divs, die je hidden en visible maakt dmv een onClick is imo ook een tab-systeem, en zal werken in elke browser, lijkt me.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Scriptrequest. Als je nu eens zelf aan de slag ging en hier met je bevindingen komt. Een tabsysteem is niks anders als een beetje vormgeving en wisselende divjes bijvoorbeeld.

Dit topic is gesloten.