Door mijn werk krijg ik regelmatig de vraag gesteld of het mogelijk is een limiet op te geven voor dagelijks gebruik van MSN messenger. Deze vraag komt voornamelijk van bezorgde ouders die hun kroost niet meer buiten zien spelen maar urenlang achter de pc zien zitten en zitten te chatten met hun vriendjes en vriendinnetjes.
Tot nu toe, moest ik de ouders altijd adviseren om zelf toezicht te houden hierop (niet meer dan logisch, vind ik). Vandaag echter heb ik me tot doel gesteld om iets van dergelijke software te vinden.
Heeft iemand hier een tip of kent iemand een dergelijk stukje software dat de verbinding van MSN verbreekt als een bepaalde tijdslimiet verstreken is?
TIA
Tot nu toe, moest ik de ouders altijd adviseren om zelf toezicht te houden hierop (niet meer dan logisch, vind ik). Vandaag echter heb ik me tot doel gesteld om iets van dergelijke software te vinden.
Heeft iemand hier een tip of kent iemand een dergelijk stukje software dat de verbinding van MSN verbreekt als een bepaalde tijdslimiet verstreken is?
TIA
I hope I never get so old I get religious