Toon posts:

Exchange 2000 agenda offline user

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om het volgende geval:

Exchange 2000 sp3
Outlook 2002 sp2

Als er iemand een dag vrij heeft. Of diegene is op vakantie en er wordt een afspraak gemaakt met die persoon. Dan komt die afspraak niet in zijn agenda als voorlopig (en is het dus mogelijk dat er dubbele afspraken worden gemaakt). Dat komt omdat hij die mail die bij die afspraak komt niet leest en daardoor komt ie niet in ze agenda als voorlopig. Als de mail wel gelezen wordt (nog niet geaccepteerd) dan wordt de afspraak als voorlopig gezet in de agenda tot dat de desbetreffende gebruiker de afspraak accepteert dan is ie bezet.

Wie is er bekent met dit probleem of heeft er een oplossing??

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

Heeft niet zo veel met Linux of een ander NOS te maken hè?

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:01
Volgens mij ook niet nee..

>SA

Verwijderd

Er is niet zoveel aan dat probleem te doen.
Het enige, wat je zou kunnen doen is een aantal mensen een machtiging als redacteur geven i.p.v. commentator voor alleen de agenda's.
Dan kunnen ze ook handmatig worden geplaatst.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had hem toch in Non OS gezet :?
Nouja en wat betreft Compeutje ze reply. Ben bang dat het dat wel moet worden dan ja die oplossing wordt wel vaker gegeven helaas :'(

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

Verwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 10:37:
Ik had hem toch in Non OS gezet :?
Nouja en wat betreft Compeutje ze reply. Ben bang dat het dat wel moet worden dan ja die oplossing wordt wel vaker gegeven helaas :'(
Als je iets verder gelezen zou hebben dan alleen de afkorting 'NOS' en / of de replys gelezen zou hebben, zou je hebben gezien dat 'NOS' staat voor 'Non-windows Operating Systems'. Linux e.d. dus. Niet voor 'non-os'. Dan zou het een forum over Windows zijn ;)
Pagina: 1