Ik heb een bootable floppy nodig met Norton Disk Doctor. Bij de Norton utilities staat wel Disk Doctor maar geen optie om er een floppy van te maken.
Leg eens uit, waarom? Wat heb je zelf geprobeerd: zelf bootable floppy maken oid?
Vragen zonder reden wordt niet echt gewaardeerd zeg maar...
Vragen zonder reden wordt niet echt gewaardeerd zeg maar...
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Nou jah, me harde schijf is naar de knoppen en dat hoop ik te fixen met Disk Doctor. Volgens mij bestond dat 
Disk Doctor wel, maar ik wil dat op een floppy. Ik had het al wel geprobeerd met Disk Doctor zoals ie wordt geinstalleerd maar toen gaf ie al heel snel een fout en nou wil ik het proberen met die floppy's.
Disk Doctor wel, maar ik wil dat op een floppy. Ik had het al wel geprobeerd met Disk Doctor zoals ie wordt geinstalleerd maar toen gaf ie al heel snel een fout en nou wil ik het proberen met die floppy's.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 09:21 ]
Ik weet zelf niet of NDD eigenlijk wel op een floppy pas. Maar ik zal gewoon proberen om een normale bootable floppy NDD te plakken (moet de oude versies lukte dat wel).
Ik weet niet precies wat er aan de hand is en welk OS je hebt. Maar het is met FDISK mogelijk om een nieuw boot record aan te maken... C:\>a:\fdisk /mbr Dit kan meestal ook een hoop problemen oplossen.
suc6 ermee
Ik weet niet precies wat er aan de hand is en welk OS je hebt. Maar het is met FDISK mogelijk om een nieuw boot record aan te maken... C:\>a:\fdisk /mbr Dit kan meestal ook een hoop problemen oplossen.
suc6 ermee
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Ik draai Windows 98 en wanneer ik een proggie start hangt ie al heel snel. Partition Magic gaf een fout aan maar fixte de error niet 
Maar ik zal dat van fdisk ff proberen.
Maar ik zal dat van fdisk ff proberen.
kan je niet gewoon booten vanaf je Norton CD? Meestal zijn die bootable. Ander zijn er in de FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (09-02-2003) nog wel andere tools te vinden.
fdisk /mbr lijkt mij niet zo'n goed oplossing
fdisk /mbr lijkt mij niet zo'n goed oplossing
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Uhmm Norton Utilities geeft toch de optie om een rescue disk te maken, da's een standaard bootable flop waar diskdokter NAV en nog wat spul op staat zodat je vanaf een dos prompt kunt werken
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Pagina: 1