Hallo, ik schrijf een programma in visual c++.
Probleem:
In een procedure roep ik ongeveer 5 andere procedures aan. Maar als ik er meer dan 5 aanroep krijg ik een vervelende runtime error. Als ik wat meer zoek over deze error zie ik dat dit kan onstaan als volgt:
- recursie: visual c++ is niet echt geschikt voor recursie
- geheugen: er is te weinig geheugen vrij
ik maak niet gebruik van recursie, het is een normaal lineair programma.
geheugen zou kunnen, en hier zit ik ook aan te denken
Vraag:
Hoe kan ik extra geheugen vrijmaken voor deze toepassing, doe ik dit in mijn programma of in DOS? Mijn toepassing draait op een machine die alleen DOS 6.22 bevat.
Een van de procedures bestaat uit een classe, nadat ik hem heb aangeroepen en niet meer gebruik destroy ik hem niet. Is dit nodig? En hoe doe ik dit?
Probleem:
In een procedure roep ik ongeveer 5 andere procedures aan. Maar als ik er meer dan 5 aanroep krijg ik een vervelende runtime error. Als ik wat meer zoek over deze error zie ik dat dit kan onstaan als volgt:
- recursie: visual c++ is niet echt geschikt voor recursie
- geheugen: er is te weinig geheugen vrij
ik maak niet gebruik van recursie, het is een normaal lineair programma.
geheugen zou kunnen, en hier zit ik ook aan te denken
Vraag:
Hoe kan ik extra geheugen vrijmaken voor deze toepassing, doe ik dit in mijn programma of in DOS? Mijn toepassing draait op een machine die alleen DOS 6.22 bevat.
Een van de procedures bestaat uit een classe, nadat ik hem heb aangeroepen en niet meer gebruik destroy ik hem niet. Is dit nodig? En hoe doe ik dit?