Acer Travelmate 507DX (505 serie)

Pagina: 1
Acties:

• SLOAPERT
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-07 08:24
Hoi, ik heb gister van mijn oom een Acer Travelmate 507DX gekregen :), omdat deze stuk was :(, nou wat is er stuk? Het scharnier punt tussen het systeem en het beeldscherm, hier is een heel stuk aan de achterkant van de behuizing weggeknapt. Weet iemand of er een losse behuizing te bestellen is?

Ook heb ik als ik de laptop net opstart en 1maal in windows ben, dat het beeld dan zo een aantal keer wegvalt, en als ik dan op het knopje druk om normaal te switchen tussen de LCD en een externe monitor komt het beeld wel terug. Is dit een software of hardwarematig probleem, of kan dit ook komen omdat de accu kapot is? En wat kost een accu voor deze laptop?

Ook wil ik graag weten wat voor geheugen ik er bij kan prikken, ik ga van soDIMM uit, maar wil het toch ff zeker weten. Hartelijk Dank

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:59

Meneer aard

Porsche rulez!

1. denk toch dat er een soldeering los zit, als je beeld weg valt
2. over een nieuwe accu moet je in de pricewatch kijken
3. Over geheugen upgrading raad ik je aan om toch op de site van acer te kijken.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

is de 507DX en de 507T de zelfde? althans bijna de zelfde? want ik heb de 507T zaad laptop, accu is ook stuk probleem met het beeldscherm heb ik ook maar dan nog erger kleuren lopen door elkaar tot dat je op de achter kant van het scherm drukt dan is het weer goed, hij kraakt bij het open doen enzo :S

• SLOAPERT
Yup ik denk wel dat de 507T en de DX bijna hetzelfde zijn, en idd deze heeft ook gekraakt tot er een stuk van de behuizing afknapte :(

Verwijderd

SLOAPERT schreef op 13 mei 2003 @ 15:57:
Yup ik denk wel dat de 507T en de DX bijna hetzelfde zijn, en idd deze heeft ook gekraakt tot er een stuk van de behuizing afknapte :(
ja deze is ook erg ellendig :(
mijn volgende wordt denk ik de Toshiba Cerinto

• SLOAPERT
Ik ben nu al blij dat ik er 1 heb, maar ik ben dus op zoek naar zo'n behuizing van dat ding, of een andere goed oplossing zodat ik niet standaard een bloempot als steun voor het scherm mee heof te slepen. Dus als iemand een goed alternatief heeft, hoor ik dat graag

Verwijderd

SLOAPERT schreef op 13 May 2003 @ 19:01:
Ik ben nu al blij dat ik er 1 heb, maar ik ben dus op zoek naar zo'n behuizing van dat ding, of een andere goed oplossing zodat ik niet standaard een bloempot als steun voor het scherm mee heof te slepen. Dus als iemand een goed alternatief heeft, hoor ik dat graag
als je de de behuizing van een Acer 507T kan gebruiken, kan je hem van me kopen! de behuizing is nog goed, alleen het scherm is niet helemaal lekker, de hdd is als het goed is door acer vervangen, ik heb hem zelf niet meer open gemaakt dus ik kan dit niet controleren!

• SLOAPERT
bedankt voor het aanbod hoor, maar ik denk niet dat ik nog echt geld in deze laptop ga steken voordat het scherm ook aan blijft na een koude start. Als deze eenmaal warm is dan blijft ie namelijk wel gewoon werken, en dan maakt een herstart ookniks meer uit. dus ik zal hem vandaag of morgen eerst ff een keer uitelkaar slopen, en op zoek gaan naar een losse soldeeerverbinding.
Pagina: 1