Hallo,
Ik heb 31 jan een ipaq 3950 gekocht.
Maar toen ik 2 maanden later mijn kamer ging verbouwen en mijn ipaq op me computer kast lag, kwam hij er niet levend van af.
Mijn beeldscherm deed het niet meer, hij ging wel aan maar meer ook niet.
Omdat dit natuulijk een persoonlijke fout is vraag ik mij af of ik hier nog garantie op heb.
en omdat ik op dit moment niet kan bellen wist ik geen andere oplossing.
Natuurlijk zal iedereen zeggen, ach koop een nieuwe..
maar omdat ik toen mijn dure XP2000+ systeem heb verkocht om dit ding te kopen heb ik nu geen snelle pc.
Ik moet het doen met een Duron 650, dus even een nieuwe IPAQ kopen voor 400 is niet zo makkelijk.
Verder heb ik hem net even aangedaan en er zitten / lijkt of er ook opeens barsten in het beeldscherm zitten (achter)
Hij heeft al die tijd netjes in doos gelegen.
maar wegens het testen van Wireless Zoetermeer moet ik toch iets hebben.
en mijn laptop gaat maar 15min mee.
Foto: http://asmooh.op.het.net/pics/IM000582.JPG
Iemand enig idee verder wat ik kan doen?
Ik heb 31 jan een ipaq 3950 gekocht.
Maar toen ik 2 maanden later mijn kamer ging verbouwen en mijn ipaq op me computer kast lag, kwam hij er niet levend van af.
Mijn beeldscherm deed het niet meer, hij ging wel aan maar meer ook niet.
Omdat dit natuulijk een persoonlijke fout is vraag ik mij af of ik hier nog garantie op heb.
en omdat ik op dit moment niet kan bellen wist ik geen andere oplossing.
Natuurlijk zal iedereen zeggen, ach koop een nieuwe..
maar omdat ik toen mijn dure XP2000+ systeem heb verkocht om dit ding te kopen heb ik nu geen snelle pc.
Ik moet het doen met een Duron 650, dus even een nieuwe IPAQ kopen voor 400 is niet zo makkelijk.
Verder heb ik hem net even aangedaan en er zitten / lijkt of er ook opeens barsten in het beeldscherm zitten (achter)
Hij heeft al die tijd netjes in doos gelegen.
maar wegens het testen van Wireless Zoetermeer moet ik toch iets hebben.
en mijn laptop gaat maar 15min mee.
Foto: http://asmooh.op.het.net/pics/IM000582.JPG
Iemand enig idee verder wat ik kan doen?