Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Electronica laten maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het eea (paar relais enzo kunnen bedienen via de seriele poort van de pc) laten maken aan electronica. Het is volgens mij niet gigantisch ingewikkeld, maar ik kan het absoluut niet zelf. Zelfs niet met schema want ik ben een RAMP met de soldeerbout.

Hoe dan ook, ik vraag me af of er bedrijven of mensen zijn die dergelijke dingen op aanvraag kunnen maken. Ik heb me rot gezocht op inet maar kom niet echt verder... Iemand een idee?

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
www.velleman.be heeft kits.. Kun je ook gesoldeerd laten leveren dacht ik.
Verder is GoT niet de plaats om te rekruteren voor soldeer-jobs..

Verwijderd

GoT-search: printjes laten maken en even nalopen of er ook afgemonteerd geleverd kan worden. Daarnaast kun je ook iemand bereid vinden om voor pakje shag/biertje dat voor je te solderen.

Conrad levert ook complete prints/sets voor interfacing.

Solderen kan niemand vanaf geboorte, bijna iedereen kan het leren. Kwestie van oefenen.

Jammer trouwens dat je locatie/mailadres niet in je profiel staat...

Wellicht Vraag & Aanbod ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 02:30 ]

• RolandWitvoet
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
De wetenschapswinkel van de faculteit Electro van de Technische Universiteit Eindhoven kan misschien dat soort projecten voor je realiseren.
http://www.tue.nl/wewi/

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Dit soort requests horen niet op GoT, maar user exter kan je waarschijnlijk wel helpen (als je het liev vraagt en er natuurlijk voor wilt betalen :P)

Dit topic is gesloten.