Ik heb de volgende SQL om 2 tabellen tegen elkaar te kunnen matchen.
Bijvoorbeeld:
Test.Model Test.Type
BMW 316
Mercedes SLK
Opel Tigra
Opel Calibra
BMW 520
Login.Model
BMW email@email.com
Opel jansen@jansen.com
SQL:
Vervolgens moeten de resultaten (als die er zijn) gemaild worden naar de juiste persoon. Dit werkt door middel van:
Echter ik krijg nu net zoveel mailtjes als dat er "hits" zijn. Ieder resultaat wordt nu apart in een mailtje gezet en gemaild.
Ik wil ecter dat alle resultaten in 1 mailtje wordt gezet en naar de juiste persoon wordt gestuurd.
Hoe kan ik dit nu bereiken. De Loop voor het verzenden van de e-mail lijkt mij goed.
Ligt het misschien aan de SQL ?
Bijvoorbeeld:
Test.Model Test.Type
BMW 316
Mercedes SLK
Opel Tigra
Opel Calibra
BMW 520
Login.Model
BMW email@email.com
Opel jansen@jansen.com
SQL:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| SELECT Test.Model, Test.Type, Login.Models, Login.Types, Login.Minlength, Login.Maxlength, Test.Loa, Test.Asking_price, Login.Minprice, Login.Maxprice, Test.Hull_Material, Login.Material, Login.Email FROM Test, Login WHERE Test.Model LIKE Login.Models AND Test.Type = Login.Types AND Test.Loa BETWEEN Login.Minlength AND Login.Maxlength AND Test.Asking_price BETWEEN Login.Minprice AND Login.Maxprice AND Test.Hull_Material = Login.Material ORDER BY Test.Model |
Vervolgens moeten de resultaten (als die er zijn) gemaild worden naar de juiste persoon. Dit werkt door middel van:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| <%
While ((Repeat1__numRows <> 0) AND (NOT rsSearch.EOF))
%>
<tr>
<td><%=(rsSearch.Fields.Item("Model").Value)%></td>
<td><%=(rsSearch.Fields.Item("Type").Value)%></td>
<td><%=(rsSearch.Fields.Item("Asking_price").Value)%></td>
</tr>
<%
Set mail = Server.CreateObject("CDONTS.NewMail")
mail.From = "info@mijnsite.nl"
mail.To = rsSearch("Email")
mail.BodyFormat = 0
mail.MailFormat = 0
mail.Subject = "subject"
mail.Body = rsSearch("Model") & rsSearch("Type")& rsSearch("Asking_price")
mail.Send
Set mail = Nothing
%>
<%
Repeat1__index=Repeat1__index+1
Repeat1__numRows=Repeat1__numRows-1
rsSearch.MoveNext()
Wend
%> |
Echter ik krijg nu net zoveel mailtjes als dat er "hits" zijn. Ieder resultaat wordt nu apart in een mailtje gezet en gemaild.
Ik wil ecter dat alle resultaten in 1 mailtje wordt gezet en naar de juiste persoon wordt gestuurd.
Hoe kan ik dit nu bereiken. De Loop voor het verzenden van de e-mail lijkt mij goed.
Ligt het misschien aan de SQL ?
Pay peanuts get monkeys !