Ik heb een TV-kaart en het geluid daarvan moet uit een mini-jack komen en dan naar de line-in van de geluidskaart. Min of meer helaas zit ik met het probleem dat ik 4 speakers en een microfoon op mijn nforce 2 AC97 moederbord heb aangesloten, waardoor alledrie de ingangen bezet zijn (de 2e zou als lijn-ingang ingesteld kunnen worden, maar die gebruik ik als achterkanaal).
Wat ik nog wél vrij heb zijn de connectoren op het moederbord waarmee je bijv. de CDrom voor audio kunt aansluiten op de aux of CD ingang op het moederbord.
Is het mogelijk om de uitgang (mini-jack) van de TV kaart rechtstreeks aan te sluiten op die connector? Dus, zijn er kabels met aan 1 kant een mini-jack en aan de andere kant zo'n CD-audio connector?
Of moet ik dan een insteekkaartje kopen oid?
Wat ik nog wél vrij heb zijn de connectoren op het moederbord waarmee je bijv. de CDrom voor audio kunt aansluiten op de aux of CD ingang op het moederbord.
Is het mogelijk om de uitgang (mini-jack) van de TV kaart rechtstreeks aan te sluiten op die connector? Dus, zijn er kabels met aan 1 kant een mini-jack en aan de andere kant zo'n CD-audio connector?
Of moet ik dan een insteekkaartje kopen oid?