Toon posts:

@home

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat gebeurt er als je te veel download ?
krijg je dan een brief (pas op bij de volgende keer ......)?
mag je dan een week of een maand niet online?
einde kabel ?

of komt er dan een mooie medewerkster van @home en krijg je een klap voor je bips?>:)

Verwijderd

volgens mij valt het allemaal wel mee hoor. Je betaalt immers 90,- en daarvoor mocht je toch onbeperkt internetten?

Is er eigenlijk wel een maximum? Zo ja, dan mag je volgens mij bijzonder veel stuff downloaden om aan dat limiet te komen

Verwijderd

volgens mij ligt die limiet ergens bij de 200/300GB p/maand. zeker weten doe ik het niet. moet je ff bellen.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
volgens mij is er geen officiele limiet.. ik kan me alleen wel vorostellen dat ze je waarschuwen als je zoveel download dat je het netwerk veel te veel belast.. bijv. als er ook veel andere mensen in jouw buurt last van hebben..

Verwijderd

Topicstarter
200/300gb ? >:) >:) >:)

is best wel leuk dat divx ! :)

maar met dat testen vroegen ze ook heavy
gebruikers. }:0
}:0 word het niet tijd voor een koe ? }:0

Verwijderd

volgens mij is er geen limiet, althans castel (mijn kabel mij. zegt van niet)

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 17:10

Boedha

Niks

Volgens mij hebben ze bij @home een limiet van ongeveer 36 gig downl. :9 per maand en een upload van 1 gb per maand :(

En als je er teveel overheen gaat krijg je eerste een mailtje waarin wordt gevraagd of je niet zoveel wilt downl. en als je dit toch doet dan gaarne tussen 03:00 06:00 s'nachts om het netwerk wat minder te belasten. De gewone gebruiker ligt op dit tijdstip op bed :z

Boedha, heb zelf nog geen @home pas in januari :)

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik werd gewoon gebeld na een tijdje.
Pagina: 1