Aliens versus Predator MOD op basis van de UT2003 engine

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Goede avond, samen met wat mensen heb ik het idee opgevat om een mod te maken waarin UT2003's technologie wordt aangewendt om eens een fatsoenlijke AvP mod te maken, een total conversion eigenlijk dus.

We zijn pas in een heel pril stadium, en dit is voor mij het eerste wat ik ooit zou modden.

Persoonlijk ben ik goed voor textures, concept art, verhaallijn (mocht het nodig zijn), storyboarding, webdesign en overall concept vorming.

Ik wil mezelf ook character modeling aanleren, maar weet nog niet of ik daar het beste 3dmax 5 of MAYA PLE voor kan gebruiken, ben verder ook nog behoorlijk groen op het gebied van 3d modeling, ik kan niet een primitieve tafel maken zo te zeggen, maar ik kan snel leren...

Hier is een link met meer info:
http://forums.gamegossip....ead.php?s=&threadid=46279

Who's interested?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 22:44
Hmm klinkt interessant. Wat ik niet helemaal snap is wat je er dan speciaal aan wil maken aangezien er gewoon al 2 spellen voor zijn :)

Maarja, ik ben zelf een Modeller met Lightwave, dus misschien kan ik best een steentje bijdragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Heel simpel:

Deel1 heeft nauwelijks tot GEEN MOD-support en rammelt aan alle kanten
Deel2 heeft map-mod support, maar is een biatch om aan de gang te krijgen, ondersteunt geen custom models/skins zoals alle andere MP games, heeft een packet-loss gevoelige netcode (zodra er ook maar 2 met een "oude" 56k joinen dan wordt het echt dolle pret, maar niet heus), support maar tot 16 spelers (meer moet kunnen, denk ik dan), mist de grafische kwaliteiten die beloofd waren en heeft kwa MP gewoon teveel het Quake gevoel...

Doel is dus gewoon zo'n beetje ALLES te verbeteren.

Stijl moet meer filmisch worden, het MP gedeelte drastisch herzien, de characters getrouwer aan hun film-collega's etc.

Plus dat we met deze mod onszelf willen ontwikkelen, en een hint richting Fox Interactive willen geven, gezien deze met AvP3 al in conceptuele stadia zitten...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Klinkt als een leuk idee voor een Mod. Heel veel succes ermee, ik heb helaas geen verstand van het maken van mods :(, wel jammer, maar ja. Houdt ons op de hoogte ;)

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

omdat AvP2 op de UT2003 engine erug goed zou moeten zijn :)

storyline heb je alleen nodig als je singleplayer hebt, multi-player heeft nooit echt plot nodig :)
en Maya is IMHO fijner om mee te werken en erg krachtig, maar 3dmax heeft veel meer resources beschikbaar om het te leren en om de models te exporteren naar andere programma's.

Ik ben zelf verder niet nuttig voor dit project, nouja, als groupie dan. Success ermee, ik wacht in spanning de komende maanden af :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Ik dus ook niet, maar dit is voor mij wel de ultieme motivatie om me erin te verdiepen :)
Skins bakken moet ik vast ook wel kunnen trouwens...

Ik houd jullie op de hoogte, wees maar niet bang...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
GTOfire schreef op 12 May 2003 @ 22:59:
omdat AvP2 op de UT2003 engine erug goed zou moeten zijn :)

storyline heb je alleen nodig als je singleplayer hebt, multi-player heeft nooit echt plot nodig :)
en Maya is IMHO fijner om mee te werken en erg krachtig, maar 3dmax heeft veel meer resources beschikbaar om het te leren en om de models te exporteren naar andere programma's.

Ik ben zelf verder niet nuttig voor dit project, nouja, als groupie dan. Success ermee, ik wacht in spanning de komende maanden af :)
AvP2 is kei-hard lithtech, en opzich gewoon een goed spel, het kan alleen beter, en gezien Fox liever geld voor zijn eieren kiest moet dat dan maar uit een mod-hoek komen...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Je kan snel leren zeg je? Ik denk dat serieuze character-modeling toch echt erg hoog gegrepen is om even in de vakantie te leren. Je bent er een hele vakantie mee bezig om goed alles onder de knie te krijgen en daarna nog een jaar om veel ervaring op te doen. Dat doe je niet even 's avonds een beetje leren a/d hand van tutorials.

Ik zou even kijken bij W&G in het 3dtopic of er iemand geinteresseerd is.
AvP2 is kei-hard lithtech, en opzich gewoon een goed spel, het kan alleen beter, en gezien Fox liever geld voor zijn eieren kiest moet dat dan maar uit een mod-hoek komen...
Dude...je denkt toch niet serieus dat je het beter doet dan die piepel van Fox? Deze zijn zwaar opgeleid daarin en das te zien ook. Zij hebben er ook flink wat geld en tijd in gestoken. Ik ben benieuwd, maar ik ben bang dat het tegen zal gaan vallen hoe moeilijk het is en dat het idee wellicht een stille dood sterft.

[ Voor 40% gewijzigd door armageddon_2k1 op 12-05-2003 23:07 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Ik leer idd snel, en ik weet dat character modeling een behoorlijk leerproces is, dus dan ga je maar klein beginnen, maar het is wel iets wat ik per se wil leren, ook voor mijn persoonlijke ontwikkeling, gewoon als extra hobby...

ff plagen:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nol/tease.png
100% homebrewn handdrawn concept art, eigenlijk voor mijn Custom Predator Design Project, maar kan ook goed gebruikt worden in de mod...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
armageddon_2k1 schreef op 12 mei 2003 @ 23:05:
Dude...je denkt toch niet serieus dat je het beter doet dan die piepel van Fox? Deze zijn zwaar opgeleid daarin en das te zien ook. Zij hebben er ook flink wat geld en tijd in gestoken. Ik ben benieuwd, maar ik ben bang dat het tegen zal gaan vallen hoe moeilijk het is en dat het idee wellicht een stille dood sterft.
Fox is de uitgever, monolith heeft er 2 jaar aan gewerkt, maar dat houdt dus ook alle technische dingen in.

Mijn idee is dan ook in modules te werken, dus losse levels maken, waarin je ook gewoon UT2003 ken spelen, character models met standaard animaties als stand-in, en daarna pas het zwaardere werk, zoals visionmodes, wallwalking etc.

Het gaat er ook meer om hoe het eruit komt te zien dan of het allemaal precies goed gaat werken, visuele presentatie richting Fox is opdracht nummer 1.

Of het beter wordt kan je natuurlijk niet zeggen, but it's worth the shot, innit?
Op Polycount.com zie ik dagelijks hoeveel talent er in de wereld rondloopt, en wat UT2003 voor een visueel juweeltje is kwa models en textures...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
...gewoon als extra hobby...
Hmm ja, maar als je het gewoon als extra hobbietje doet zal het toch echt lang gaan duren. Je zal het binnen een jaar ofzo echt niet zo goed kunnen als de mensjes op het Game Forum van CGTalk.com. Polycount ken ik zelf helaas niet zo goed..

Maar ik wens je succes en hoop dat het project standhoudt.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Tis niet gewoon een hobby, tis meer een obsessie, en om die obsessie te stillen moet ik ook 3dmax leren te gebruiken.

Maarreh, kan iemand deze even richting de creatieve hoek (webdesign&Graphics dus) gooien?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Als dit een beetje van de grond komt wil ik zeker wel helpen :)

Met het mappen that is :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Beschaafd schopje

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Een "beschaafd" schopje mag na 24 uur, niet na 9 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou gaan voor een mod voor hl2.
De models, textures, (en tot op zekere hoogte ook maps) kun je nu al voorbereiden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

je weet wel dat je een zeer grote kans hebt dat de mod niet mag he ?

was ooit een predator mod voor q2, die mocht ook niet meer van fox/anderen ..

net zoiets als met generations, dus dan zal je alles anders moeten noemen iig =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skullsplitter schreef op 12 May 2003 @ 23:09:
Ik leer idd snel, en ik weet dat character modeling een behoorlijk leerproces is, dus dan ga je maar klein beginnen, maar het is wel iets wat ik per se wil leren, ook voor mijn persoonlijke ontwikkeling, gewoon als extra hobby...

ff plagen:
[afbeelding]
100% homebrewn handdrawn concept art, eigenlijk voor mijn Custom Predator Design Project, maar kan ook goed gebruikt worden in de mod...
Mooi design!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
M@NIC schreef op 21 May 2003 @ 19:06:
Een "beschaafd" schopje mag na 24 uur, niet na 9 uur.
Toekomstige baan van je is "politie"?

Najah...

ik weet dat het heel moeilijk gaat worden, but look on it from the bright side:

Lucasarts heeft nagenoeg elke mod die ook maar enigzins met SW te maken had afgekraakt en neergeslagen, maar nu lijkt ook daar een breekpunt te zijn bereikt: Troopers 2003 MOD gaat namelijk in volle gang door...

Thanks for the design feedback trouwens, hijs ERG dicht bij final design aant raken...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[grandpa modus]
1) Lekker aardig om maar gelijk het thema vast te stellen. In een echt project ga je nl met het team eerst brainstormen over welk thema en opties je game/mod moet krijgen . Een andere methode is om gelijk een roadmap(design doc) uit te werken. Zo'n document specificeert alles op het kleinste detail. Dit zorgt er weer voor dat jouw idee niet verkeerd geinterpeteerd kan worden. Dit doe je bv. ZO

2) je hebt geen idee wat er allemaal bij komt kijken.
Een leuke sound bite die ik je kan geven is deze. Je besteed maar 10% aan het maken/ engineren van je mod 50% gaat op aan plannen 40% aan het verbeteren/testen. Daarnaast moet je ook eens aan animators en sound engineers denken ipv

3) Ideën uit een film/boek/realiteit pakken is leuk maar het namaken (realistisch verhaal getrouw) is een onmogelijke opdracht. Er zullen altijd mensen het niet goed af vinden of niet geheel kloppend vinden. Een eigen idee is in dit opzicht veel beter.

4) Keep It Simple!
Shaders programeren doe je niet even 123. Wees realistich bedenk wat je kan halen en haal daar 50% van af. Dan wordt je project overzichtelijk en minder complex
[/grandpa modus]
Maar voorde rest vind het lovend dat je er aan begint. Blijf vooral posten op GOT want hier zitten best mensen die hier/daar kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 19:31:
Ik zou gaan voor een mod voor hl2.
De models, textures, (en tot op zekere hoogte ook maps) kun je nu al voorbereiden...
Heb ik ook nog even aan gedacht, maar dat zou altijd nog kunnen. Vooralsnog lijkt het me beter als we gewoon eerst even proberen models enzo in UT2003 te krijgen, diezelfde models etc zouden we dan ook in HL2 kunnen gebruiken, lijkt me...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 10:11
skullsplitter schreef op 12 May 2003 @ 23:09:

ff plagen:
[afbeelding]
heb je daar ook een wallpaper van :? :9~

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 20:34:
[grandpa modus]
1) Lekker aardig om maar gelijk het thema vast te stellen. In een echt project ga je nl met het team eerst brainstormen over welk thema en opties je game/mod moet krijgen . Een andere methode is om gelijk een roadmap(design doc) uit te werken. Zo'n document specificeert alles op het kleinste detail. Dit zorgt er weer voor dat jouw idee niet verkeerd geinterpeteerd kan worden. Dit doe je bv. ZO
Was dus niet zomaar, maar het legt wel een hoop vast idd... Het idee isser, nu wordt er vollop besproken in die threads op avpnews.com. Binnenkort heb ik waarschijnlijk meer tijd op handen om dingen uit te werken en mijn ideeen uit te werken, alsmede het beginnen met pre-productionart etc.
2) je hebt geen idee wat er allemaal bij komt kijken.
Een leuke sound bite die ik je kan geven is deze. Je besteed maar 10% aan het maken/ engineren van je mod 50% gaat op aan plannen 40% aan het verbeteren/testen. Daarnaast moet je ook eens aan animators en sound engineers denken ipv
Ik had eigenlijk niets anders verwacht... Tis meer dan alleen content maken, het goede komt altijd pas na een tijdje, dat is zo met bier, met wijn, vrouwen, sex en zo ook met games en in dit geval mods... CS was ook niet meteen 100% lekker en soepel.

Het team moet idd heel divers zijn wil het elk gedeelte goed dekken...
3) Ideën uit een film/boek/realiteit pakken is leuk maar het namaken (realistisch verhaal getrouw) is een onmogelijke opdracht. Er zullen altijd mensen het niet goed af vinden of niet geheel kloppend vinden. Een eigen idee is in dit opzicht veel beter.
Er is nog steeds geen AvP film, dus daar hebben we weinig te ontlenen... En ondanks er ontelbaar veel Aliens fanaten zijn wil ik slechts de visuele stijl en wapens lenen om binnen die vormgeving (neo-industrieeel?) een apart verhaal/setting te bedenken, samen met anderen natuurlijk. Originaliteit en uitwerking gaan heel belangrijk worden...
4) Keep It Simple!
Shaders programeren doe je niet even 123. Wees realistich bedenk wat je kan halen en haal daar 50% van af. Dan wordt je project overzichtelijk en minder complex
[/grandpa modus]
Eerst werken met placeholders en standaard shaders natuurlijk, daarna kennen we altijd verder zoeken... Levels zijn makkelijker te maken dan de rest onder andere, en de modellen zelf zullen eerst getest worden met de standaard animaties die in UT zitten (gaat nog rare gezichten opleveren...)
Maar voorde rest vind het lovend dat je er aan begint. Blijf vooral posten op GOT want hier zitten best mensen die hier/daar kunnen helpen.
Thanks for the feedback joh :)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
TLRnZ schreef op 21 May 2003 @ 20:42:
[...]

heb je daar ook een wallpaper van :? :9~
ik heb wel ergens een grotere versie dacht ik.... Maar dan mis je de sfeer die ik er met paintshop in heb gezet... Plus dat ie gewoon gemirrord is om de symetrie te checken...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
nieuwe schop:

Binnenkort een artwork update...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf plan, ik heb altijd al genoten van AVP :P
Ik ben nu mapper voor de UT2003 mod Over the Top.
Ik wens je veel succes met je mod. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Heb je screens online?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, helaas niet.
Ik zal van het weekend eens kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Zou leuk zijn :)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 10:11
skullsplitter schreef op 22 May 2003 @ 23:37:
nieuwe schop:

Binnenkort een artwork update...
:9~

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er nog druk mee bezig, maar hier is een shot :

www.planetunreal.com/ai/images/overig/showWIP.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

very nice :9

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De unreal editor bied zeker wel alles op map gebied voor het maken van een AVP mod.
Vooral met de terrain tool kun je echt super gave omgevingen maken.
In de screen die ik had gepost zie je maar een Héél klein beetje van de kracht vand e terrain tool. Ik ben voor me zelf ook al druk bezig aan een nieuwe map. Maar daar laat ik nog effe niets van zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
okdan! Fucking GEIL gewoon :D

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
vorige week geschetst:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nol/head-websize.png

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:52
heel mooi :)
Maar heb je al een plan van aanpak oid opgesteld? Dit is zeker een van de meest belangrijke dingen aan het begint van een project. Misschien een website ed zou ook wel handig zijn, zoals een newsletter voor je members van je team, dat nog opgesteld wordt. Zorg ook voor duidelijke functies ed binnen je team :)

[ Voor 25% gewijzigd door Schuey op 01-06-2003 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:18
woei dat ziet er allebei erg stoer uit. Ik wil best meedoen, met een beetje scripten ofzo of level design. Maar unrealscript snap ik niet, en level design heb ik te weinig fantasie voor, maar kan ik wel een beetje ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Is wel de bedoeling... Ben momenteel nogal bezig met een Design Document v1.0(best moeilijk toch, maar wel leuk, ken je eens lekker tekeer gaan), designs en op een aantal fora aant zoeken naar belangstellenden en team-members...

Ik las me vandaag trouwens iets: het is een beetje aan Monolith te danken dat AvP nog een BEETJE richting de films gaat in MP, Ene nieuwe producer @ Fox Interactive verzocht op een gegeven moment gewoon om Q3 JUMPPADS voor de game! Die zit duidelijk op de verkeerde plek OF heeft het een en ander ECHT verkeerd begrepen...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Tampie schreef op 01 June 2003 @ 18:00:
woei dat ziet er allebei erg stoer uit. Ik wil best meedoen, met een beetje scripten ofzo of level design. Maar unrealscript snap ik niet, en level design heb ik te weinig fantasie voor, maar kan ik wel een beetje ;)
Kunnen is in dit geval net zo belangrijk als fantasie hebben... Ik heb bergen fantasie, maar heb in veel gevallen alleen in theorie een idee hoe het uit te werken...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag avond, Aliens op TV :9
Ik ben er nog steeds helemaal verslaafd aan.
Kwa mapping ben ik gestopt voor OTT, ik kan helaas niet zeggen waarom.
Ik ben momenteel bezig met een western map, een idee van een vriend van me.
Ik hoop dat deze mod echt doorzet. Het is een hoop werk, maar er is zeker wel intresse voor.
Nog 2 weken doorrammen met school en dan heb ik wel tijd.
Je bent goed in tekenen, dus maak maar eens een ontwerp van een mapje.
Dan zal ik wel eens wat laten zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Okdan, ik zal eens een schets gaan maken voor een level... OID... Ik begin er steeds meer zin in te krijgen igg...

Ik lees me net alleen iets engs:
Monolith has pretty much washed their hands of FOX. The never want to work with anyone like Pawlicki (or Pauldicky as it was whispered) again.

Man, the things that came out of that guy's mouth... (shooting down the competence of Monolith).

(not sure how they feel about Stalker or Miller)

So yeah... you can pretty much forget about ever getting an official patch, expansion or any help from Monolith.

Don't forget -- it's the Fox Producers that have final say over everything. They actually wanted Q3 "Jump Pads" in the game at one point
Is een kwoot van een ex-Monolith werknemer, die wel een enorme Alien/Predator fan is... De producer @ Fox Interactive blijkbaar niet...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het klopt wat yamuachi zegt dan kun je tegen dat probleem oplopen.
Zou jammer zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Daarom mailen we gewoon even naar Fox Interactive om te kijken hoe het in elkaar steekt samen met ons design document

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miss win je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik kijk wat sommige mensen voor fantasie hebben en hoe die mappen er dan uit zien !!
Daar sta ik nog wel om te watertanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

Ik hoop heel erg dat dit wat gaat worden, ik speel de laatste tijd weer AvP 2 en ben ook groot fan van de films.

Ik heb ook gewerkt aan mods (als mapper, ook voor UT2003) maar het kost heel erg veel tijd. Zeker als je de oprichter bent en alles moet gaan regelen.

Ik wens je in iedergeval veel sterkte en hou ons op de hoogte over hoe FOX reageerd.
Pagina: 1