Toon posts:

[RUP] Rational Unified Process

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben me momenteel aan het verdiepen in RUP. Ik kan op internet een hoop omschrijvingen vinden, maar niet echt praktische voorbeelden, dus uitgewerkte rapporten, met daarin de resultaten van alle stappen.

Weet iemand of zoiets te vinden is, of kan iemand me wat vertellen over zijn of haar ervaringen met RUP?

• joostdiepenmaat
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09-2022
Rational heeft vast wel een VEEL TE DUUR pakketje boeken.

Verwijderd

Als je niet per se de rational gemodificeerde versie van UP wilt gebruiken, maar een goeie introductie in UP wil is het boek 'Applying UML and Patterns, an introduction to Object-Orientated Analysis and Design and the Unified Process (2nd ed.)' van Craig Larman erg aan te raden.

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-08 21:31
Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 12:25:
Als je niet per se de rational gemodificeerde versie van UP wilt gebruiken, maar een goeie introductie in UP wil is het boek 'Applying UML and Patterns, an introduction to Object-Orientated Analysis and Design and the Unified Process (2nd ed.)' van Craig Larman erg aan te raden.
Idd, een duidelijk geschreven boek die adhv een reallife project het traject doorwandelt. Ik vond het erg interessant leesvoer. :)

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Ik heb hem zelf ook en vond het ook zeer verduidelijkend. Vooral de behandeling van het volledige ontwikkeltraject vond ik zeer informatief. Echt een goed boek. Ik geloof trouwens dat je ook een gratis pdf versie ervan kan krijgen. Ik heb hem in ieder geval wel (naast mijn boek)