Ik heb deze voorversterker gebouwd, nu is het probleem dat er geen versterking uit komt. Het is eerder een verzwakker, want als ik de microfoon los aan de aux-ingang van de versterker hang dan komt er wel een beetje signaal uit (als de volume voluit staat). Maar als de voorversterker er tussen hangt dan komt er helemaal niks uit. Ook niet als ik de voorversterker met de microfoon aan de grammofoon ingang van de versterker hang.
De voedingspanning die ik gebruik is +12 V en is afkomstig van een pc-voeding. In het schema heb ik P1 weg gelaten en R1 verhoogd naar 10k, als ik ga meten dan staat er op pin 3 keurig +6 V. De elco's die ik heb gebruikt zijn 4x 10uF/25V. Het schema is hier te downloaden, je hebt wel AutoTRAX nodig om het bestand te openen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Groeten,
Lars
De voedingspanning die ik gebruik is +12 V en is afkomstig van een pc-voeding. In het schema heb ik P1 weg gelaten en R1 verhoogd naar 10k, als ik ga meten dan staat er op pin 3 keurig +6 V. De elco's die ik heb gebruikt zijn 4x 10uF/25V. Het schema is hier te downloaden, je hebt wel AutoTRAX nodig om het bestand te openen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Groeten,
Lars
[ Voor 3% gewijzigd door Larshil482 op 12-05-2003 21:31 ]