[DNS] Site niet beschikbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 12:28

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ik probeer al een paar dagen ter vergeefs contact te maken met http://www.cnj-electronics.com. Maar op een of andere manier krijg ik geen contact met de site, als ik een andere DNS server (vier stuks geprobeerd) gebruikt dan lukt het mij nog steeds niet om contact te maken, probeer ik het met een andere provider dan lukt het wel, mar kan niet controlleren op me eigen computer.

Ik heb al gekeken of er het een windows instelling was maar dit is niet zo. Ik heb het problemeem op 3 verschillende computer die in me kamer staan, hier mee sluit je bijna een gebruikers instelling uit. De site zit er nog wel in maar ik kan hem niet opvragen.

Heeft iemand een idee waar ik overheen kijk.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:25

DUX

blijft ook nu voor Oranje

- Beveiliginsniveau in IE te hoog?
- Staat er een gateway ingesteld waar dat niet moet of vice versa?
- Probeer het 's zonder die DNS

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik kan er met XS4ALL ook niet op komen, en de DNS-servers van bijvoorbeeld Trueserver geven op dit moment geen IP voor de betreffende hostname. 't Lijkt er dus sterk op, dat ze de servers aan het verhuizen zijn o.i.d. en daarom de DNS-settings aan het updaten zijn. XS4ALL's DNS geeft in ieder geval 64.38.122.1 , wat misschien wel het oude IP is. Tenminste, die host is niet te bereiken.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• joostje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 09:42
dat ip adres krijg ik ook en ik kan gewoon op de website hoor met zeelandnet verbinding...

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
hier XS4ALL

krijg wel keurig een site te zien.. misschien was de server wel ff offline hoor of zoiets

edit:
Mededeling:
Vanwege technische problemen bij onze internet server-provider zijn wij 4 dagen niet bereikbaar geweest. Onze excuses daarvoor.
Because of technical problems at our internet server-provider we haven been out of reach for 4 days. Our apoligizes for this inconvinient.
komt van hun site af... is dus duidelijk..

[ Voor 64% gewijzigd door MediaZoo op 12-05-2003 21:16 ]

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:25

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Ik kom er wel op via IE (geen DNS ingesteld), maar pingen op www.cnj-electronics.com lukt niet (krijg ik ook 64.38.122.1 te zien als IP-adres)

[edit]
Overigens heb ik Euronet als provider.

[ Voor 15% gewijzigd door DUX op 12-05-2003 21:39 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Weps schreef op 12 mei 2003 @ 21:14:
hier XS4ALL

krijg wel keurig een site te zien.. misschien was de server wel ff offline hoor of zoiets

edit:

[...]

komt van hun site af... is dus duidelijk..
Lijkt me inderdaad heel duidelijk. Blijkbaar lag het probleem bij hun, en niet bij jou :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.