Toon posts:

draadloos

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 2 weken de medion 8008 gekocht. Omdat ik mijn oude PC op zolder wil laten gebruiken lijkt het me een goed idee een draadloos (=noodzakelijk) netwerk te "bouwen".
Ik maak gebruik van ADSL (speed touch op USB) en in de Medion zit een networkcontroller (10/100Mbit).
Volgens mijn simpele gedachtengang :9 zou het voldoende zijn om een Wireless Accesspoint en een Wireless USB kaart (voor de oude computer) van Linksys aan te schaffen. MAAR IS DAT WEL ZO 8)7 ?
Bijvoorbeeld: kan ik de WAP met een kabel aansluiten op mijn Medion-netwerkaansluiting en de WUSB op mijn oude, zodat ik in staat ben om internet te delen
Jullie zijn waarschijnlijk allemaal in staat om me hierop een goed antwoord te geven _/-\o_ , maar PLEASE: doe het simpel :?
Overigens las ik net over de BEFW11 van linksys die tevens router is. Is dat beter in het netwerk dan de WAP?

Verwijderd

Je kan ook gebruik maken van 2 usb adapters in jou geval. Wil je in de toekomst meer wirelees verbindingen maken kun je beter gaan voor het AP + usb adapter

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:57

Predator

Suffers from split brain

wireless maar hoe?

1 topic is wel voldoende

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.