• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 07:50
Ik kreeg vandaag problemen met mijn gsm. Een Siemens M50 die ik sinds Kerstmis heb. Ik kreeg eerst een melding dat mijn sim kaart er niet in zat terwijl het toch zo was. Daarna viel de gsm uit en wanneer ik hem terug aanzette waren sommige berichten ineens gesplitst en in 2 verdeeld. Daarnet ontving ik weer een sms en die was ook niet compleet. Wanneer ik naar mijn inbox ga en ik scroll door mijn berichten gaat dit traag. Ook gaat soms het openen van berichten traag. Ligt dit nu aan de gsm of aan de sim kaart?? Sim kaart is wel al wat ouder. En het traag gaan, is daar iets aan te doen?? Ik heb nog garantie.

Tevens heb ik een fout gevonden (denk ik). Wanneer je de verlichting hebt uitstaan en je hebt je toetsenblok opstaan en je drukt op de ophangknop enkele seconden, dan gaat je verlichting ineens aan :? Dit zou toch normaal niet mogen.

• MrC4u
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-02 19:20
Ik zou gebruik gaan maken van je garantie. Mijn broertje heeft ook een M50 en die is ook nogal brak: het scherm is zegmaar in tweeën gesplitst: boven staat onder, en onder staat boven? Je snapt wel dat dat niet echt makkelijk werkt ;)

..: De 3 H's van Microsoft: Herhalen, Herstarten en Herinstalleren :..

Verwijderd

jawel, dat met die verlichting is bij alle siemens toestellen, dat is juist handig, ef snel display bekijken in het donker en toch toetsenblik laten zitten.
Over dat met die sms. dat kun je oplossen door ef al je smsjes te wissen. simkaart ef schoon te maken, en als je de telefoon aanzet ef niks doen, om ef alles te zoeken (circa 3 minuten) en klaar. dan is ie lekker snel :d

• MrC4u
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-02 19:20
Er is toch ook een optie voor snelzoeken van berichtjes? Bij mijn C35i iig wel (kost alleen wel meer batterij).

..: De 3 H's van Microsoft: Herhalen, Herstarten en Herinstalleren :..

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 07:50
Ik ga alle berichten eens wissen. Maar kan het ook te maken hebben dat ik nogal veel nummers op mijn sim kaart heb opgeslagen ipv op het toestel zelf?

edit:

Ik heb die optie voor het snelzoeken aangezet en ineens ging alles een pak sneller. Thx.

[ Voor 27% gewijzigd door ddkiller0900 op 12-05-2003 23:00 ]

Verwijderd

yup, dat kan wel wat uitmaken

Verwijderd

dat snelzoeken maakt volges mij niks uit
Pagina: 1