Ik kreeg vandaag problemen met mijn gsm. Een Siemens M50 die ik sinds Kerstmis heb. Ik kreeg eerst een melding dat mijn sim kaart er niet in zat terwijl het toch zo was. Daarna viel de gsm uit en wanneer ik hem terug aanzette waren sommige berichten ineens gesplitst en in 2 verdeeld. Daarnet ontving ik weer een sms en die was ook niet compleet. Wanneer ik naar mijn inbox ga en ik scroll door mijn berichten gaat dit traag. Ook gaat soms het openen van berichten traag. Ligt dit nu aan de gsm of aan de sim kaart?? Sim kaart is wel al wat ouder. En het traag gaan, is daar iets aan te doen?? Ik heb nog garantie.
Tevens heb ik een fout gevonden (denk ik). Wanneer je de verlichting hebt uitstaan en je hebt je toetsenblok opstaan en je drukt op de ophangknop enkele seconden, dan gaat je verlichting ineens aan
Dit zou toch normaal niet mogen.
Tevens heb ik een fout gevonden (denk ik). Wanneer je de verlichting hebt uitstaan en je hebt je toetsenblok opstaan en je drukt op de ophangknop enkele seconden, dan gaat je verlichting ineens aan