Ik heb net een iFeel gekocht, maar hij fibreert niet - ik draai onder Win2k - zou dat 't kunnen zijn? Alles werkt goed, software zit er lekker in, maar alles in het iFeel-tab blaadje blijft grijs...
ik heb m gehad. En bij mij deed ie het onder win2k, naar mijn weten ook niks speciaals voor gedaan. Probeer ns te opnieuw te instaleren?
sorry guys, nou doetie't... grapje vertellen? driver vergeten aan te vinken... :-------) staat namelijk 'ifeel support', maar als ik support langs zie flitzzen klik ik altijd meteen op de oprot-knop... iFeel is wel aardig trouwens... Have a nice day.
Ik had m diezelfde dag nog teruggebracht voor een gewone optical. Ik ergerde me kapot aan die iFeel.
OP de laptop met Win2k deed ie het ook perfect. gewoon drivers installeren die er bij zaten en hij deed het. is ie trouwens wel gevonden als een IFeel mouse???
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
like, ifeel kan je ook uitzetten hoor
en in sommige spellen is het best leuk, voor de rest vind ik de muis zelf superfijn
en in sommige spellen is het best leuk, voor de rest vind ik de muis zelf superfijn
Pagina: 1