Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 20:42:
"@ symbol is part of a "reserved domain" such as hotmail.com, msn.com"
voglens mij wil dit zeggen dat ik dit niet hier kan aanvragen... uiteraard heb ik met andere adressen ervoor geprobeert, maar nix werkt, damn..
Wist ik maar waar.. of iemand van jullie,
er moet toch wel iemand zijn die weet hoe je dit aanvraagt?
Ehmm even duidelijk, ik weet niet precies wat Odigo is, maar het lijkt me een IM service waarvoor je dus een e-mailadres MOET hebben.
Wat bedoel jij dan met aanvragen? het aanvragen doe je toch gewoon bij de betreffende site als msn.com of hotmail.com ?
En als jouw adres dan bij het invoeren in Odigo niet gevalideerd wordt als een bruikbaar emailadres, ja, dan zullen daar best meer gebruikers last van hebben en zal dat op de fora van Odigo staan, of zal daar een patch voor zijn.
Beste opti, we hebben geen antwoord op de warrige vraag die jij stelt, dus kunnen we het ook niet posten.
en mijn irc smileys leer ik niet meer zo snel af
anyways, niemand weet het ofzo, including me ?
Dit is een forum en geen slowchat, dus als je even de tijd zou nemen voor je post, zou je ook zo opmerkzaam zijn om die overbodige smileys er gewoon uit te laten...
nee, niemand blijkt het te weten, misschien morgen wel, geef het even de tijd of leg je probleem gewoon beter uit

(excuses voor het ongemak als ik een probleem post)
Nou daar is het een forum voor... we zijn hier om elkaars problemen op te lossen, maar niet om elkaars HELPPP!!desk te zijn.
(p.s. een probleem waar niemand antwoord op heeft?)
Wie zal het zeggen? Het topic is nog jong...
[
Voor 37% gewijzigd door
Dark Blue op 12-05-2003 20:50
]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs