Toon posts:

Open gl driver voor ati 3d rage pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan nergens een open gl driver voor de ati 3d rage pro vinden.
Niet op google en op de ati site wie kan mij helpen

Thanks

Verwijderd

Ondersteunt hij Opengl wel?

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:34

LopeZ

Too much is never enough

Hij ondersteunt het zeker wel, en het zit ook gewoon in de driver :?
Ik zie je probleem eerlijk gezegt niet helemaal.

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-08 18:24
Zelfs als je er een OpenGL driver voor kunt vinden denk ik niet dat je er een OpenGL spel mee kunt spelen :/.

tvw

Verwijderd

LopeZ schreef op 12 May 2003 @ 20:41:
Hij ondersteunt het zeker wel, en het zit ook gewoon in de driver :?
Ik zie je probleem eerlijk gezegt niet helemaal.
Idd, :)

Maar ik denk dat hij probleem heeft met een Game dat niet al-te-lekker op OpenGL wilt draaien. Unreal Tournament is een mooie voorbeeldje.

@ TS: Wat is je probleem? Je kan in ieder geval de laatste OpenGL drivers hier download -> http://www.opengl.org/ :?

Verwijderd

Topicstarter
het is idd een probleem met een spel het is sof 2 krijg een melding dat er geen open gl is en dat ie dat nodig heeft.
Ben idd vergeten te vermelden dat het voor win 98 is.

iig bedankt ik probeer een aantal dingen

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-07 13:52
SOF2 op een Ati Rage ??!! Je gaat toch ook niet proberen op je driewieler van je neefje een downhill te doen..

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-08 18:24
Gaat je idd never de nooit niet lukken. 4 á 5 jaar geleden probeerde ik er Midtown Madness 1 mee te spelen (hypermodern toen :P ) en dat liep voor geen meter. Ook niet op 640x480 :|.

tvw

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 17:23:
het is idd een probleem met een spel het is sof 2 krijg een melding dat er geen open gl is en dat ie dat nodig heeft.
Ben idd vergeten te vermelden dat het voor win 98 is.

iig bedankt ik probeer een aantal dingen
OpenGL drivers hier downloaden -> http://www.opengl.org/ :)

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

Mentalist

[avdD]

De Ati 3D Rage Pro Turbo, zoals ie volgens de drivername voluit heette bij mij.. Midtown Madness draait er prima op, 3Dmark2000 werd goed weergegeven (met zo'n 10~15FPS :P) en met veel pijn en moeite heb ik er Q3 op I can win op uitgespeeld - that last one hurts!

OpenGL zit gewoon in de driver, maar Q3 was al praktisch ondoenelijk bij mij - 15FPS, en als ik in de actie kwam nog veel minder. Maar ja, ik zat daar dan ook met m'n celly 433 die het ook al niet meer bij kon benen ;)

Toen was echt alles de bottleneck. Maar nu, nee, SoF2 ga je echt niet draaien op die kaart. Tijd voor een Radeon/Geforce dus, als je wil spelen tenminste ;)

Maar hell, Need For Speed 3 was mooi op die kaart :9~

[ Voor 6% gewijzigd door Mentalist op 13-05-2003 19:07 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1