Toon posts:

wireless maar hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 2 weken de medion 8008 gekocht. Omdat ik mijn oude PC op zolder wil laten gebruiken lijkt het me een goed idee een draadloos (=noodzakelijk) netwerk te "bouwen".
Ik maak gebruik van ADSL (speed touch op USB) en in de Medion zit een networkcontroller (10/100Mbit).
Volgens mijn simpele gedachtengang :9 zou het voldoende zijn om een Wireless Accesspoint en een Wireless USB kaart (voor de oude computer) van Linksys aan te schaffen. MAAR IS DAT WEL ZO 8)7 ?
Bijvoorbeeld: kan ik de WAP met een kabel aansluiten op mijn Medion-netwerkaansluiting en de WUSB op mijn oude, zodat ik in staat ben om internet te delen
Jullie zijn waarschijnlijk allemaal in staat om me hierop een goed antwoord te geven _/-\o_ , maar PLEASE: doe het simpel B)

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Ze moeten in iedergeval hetzelfde "Taaltje"spreken; o.a. deze: IEEE 802.11b Ff kijken of ze het zelfde spreken, anders ff lang een goede pc-boer gaan :) (Geen Conrad o.i.d. maar b.v. MyCom)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Antwoord nodig:
• wil je met die ouwe pc het internet opkunnen als die medion uitstaat?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.