[W95->W2k] Scrollen in terminal sessie werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• sniper20
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 23:00
De laatste tijd installeren we bij klanten vaak Windows 2000 Terminal Server met Office 2000.

Het probleem is dan dat in terminal sessie het scrollen met de muis niet meer werkt of zeer moeizaam. Wie is hier ook al is tegenaan gelopen en heeft een oplossing. Via de search/het internet kwam ik er in ieder geval niet achter.
Alle suggesties zijn welkom.

Verwijderd

Specs??

Of je belt Microsoft; die wil zo'n goede klant als jou VAST wel helpen, waardoor je bij nog meer klanten die oplossing kan implementeren.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 20:18 ]

Verwijderd

Wat heeft de specs van zijn server nou te maken met dit probleem. :?
Of je belt Microsoft; die wil zo'n goede klant als jou VAST wel helpen, waardoor je bij nog meer klanten die oplossing kan implementeren.
Als je niets nuttigs te vertellen hebt, reageer dan gewoon niet.

On-topic:

Heb je alleen problemen met scrollen in Office 2000? Of ook in Explorer, Notepad etc?

En gaat het helemaal niet of traag of beide door elkaar?

Gebruik je de standaard mouse-drivers of heb je mouseware/IntelliPoint geinstalleerd?

• sniper20
Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 22:15:
[...]

On-topic:

Heb je alleen problemen met scrollen in Office 2000? Of ook in Explorer, Notepad etc?

En gaat het helemaal niet of traag of beide door elkaar?

Gebruik je de standaard mouse-drivers of heb je mouseware/IntelliPoint geinstalleerd?
Het komt voor in alle programma's in de Terminal Sessie, en in de meeste werkt het helemaal niet. Verder gebruik ik de standaard drivers, dus geen aparte programma's geinstalleerd.

• sniper20
Ik heb nog wat meer informatie.

Het gaat om gebruikers die via een Windows 95 werkstation inloggen op de terminal server. Ze gebruiken een draadloze logitech wheel mouse.
Het installeren van mouseware op de TS heeft niet geholpen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

(Hier geen probleem met Logitech scrollmuizen + term services).
Ik kan me voorstellen dat de bandbreedte te kort kan zijn, kijk eens wat de bandbreedte (en de zaken als CPU-gebruik) doen tijdens scrollen :)

offtopic:
Voor de duidelijkheid zet ik de Osen even in de topictitel ivm. het WOS Policy

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1