Toon posts:

[eMule] Problemen met snelheid

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik al een tijd op zoek naar de goede instellingen voor eMule. Mijn verbinding is Chello. IK gebruik het programma DonkeyNL Connect (eMule v0.26d).
Dit zijn de instellingen die ik nu gebruik, waar ik ong op 20 kb/s zit.

Capaciteit:
Ontvangen: 180
Verzenden: 16

Limieten:
Ontvangen: 100
Verzenden: 11

Max bronnen per bestand:
Harde limiet: 800

Verbindingslimieten:
Max verbindingen: 2500

Is iemand die wel goede download snelheden haalt op eMule icm Chello?
Zou je dan de instellingen kunnen posten.

Ook krijg ik vaak de foutmelding: An attempt was made to access an unnamed file past it end.
Wat betekent dit?

Groeten,
ajacied-4-ever

Verwijderd

Lees eens de FAQ van eMule op www.emule-project.net/faq

Ennuh, je snelheid is volledig afhankelijk van de upload van de andere partijen!

*edit*
De ene keer haal ik wel 0.5Kb/s, de volgende keer 64Kb/s; ligt er maar net aan hoeveel sources van een bepaald bestand er online zijn en waar je tegelijk aan kan loggen.
*end edit*

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 19:37 . Reden: n00b-mode ]

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 21:28

Zoefff

❤ 

Ik gebruik eMule ook in combinatie met chello, en dat gaat als een speer. Zelfde snelheden en limieten, alleen heb ik Max bronnen per bestand op 1000, en max verbindingen op 5000, maar dat hoort niet veel verschil te maken.

Heb je al gechecked of je een hoog ID hebt of niet?

Over die foutmelding, dat kan je vinden in de faq, www.dutchemulefaq.tk Het is geen erge fout, alleen irritant...

Als je veel upload, dan zou je in principe goede snelheden kunnen halen met deze instellingen hoor...

Maar, waarom heb je je vraag niet hier geplaatst: eMule opensource eDonkey, deel 5 :?

Overigens, 20kb/sec is toch best netjes? Ik haal zelf vaak wel gemiddeld rond de 60kb/sec en meer, maar dat komt omdat ik het al heel lang gebruik. Het hangt er gewoon vanaf hoeveel je upload, hoe lang het al draait, en hoe goed je bestand verspreid is wat je probeert te downloaden...

[ Voor 20% gewijzigd door Zoefff op 12-05-2003 19:38 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Topicstarter
Sorry had eMule opensource eDonkey, deel 5 niet gezien.
Ik heb idd een hoge ID.
Maar ik zal eens proberen met jouw instellingen.

Groeten,
ajacied-4-ever

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 19:49 ]

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 21:28

Zoefff

❤ 

Het zal met mijn instellingen niet veel verschil maken hoor, met jou instelllingen hoort het in principe ook redelijk te gaan. En dat gaat het ook eigenlijk wel, 20kb/sec. Je kan eMule niet zomaar vergelijken met Kazaa of een ander P2P programma.

Het ligt er maar net aan hoeveel credit je hebt, of welk bestand je download, en hoeveel sources je daar voor hebt gevonden. Het kan ook zijn dat je je eMule overstuurd, doordat je teveel tegelijk probeert te downloaden :?

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zie eMule opensource eDonkey, deel 5 dus, daar is een hele mooie faq :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.