[Sygate] Puinruimen na gecrashte install

Pagina: 1
Acties:

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:15

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Ja woei. Ik wil een netwerk aanleggen, maar dat lukte niet, zelfs pingen al niet.

Dus ik denk: misschien wil Sygate hulp bieden, en ik download en klikkerdieklik Sygate Home Network.
Ik had op dat moment wat programma's draaien, en een internetverbinding, en ik begon met af te vragen waarom de installatie zo lang duurde: install dialog gecrasht. Dus ik kill hem via Taakbeheer, en ik wil eens kijken wát er dan wél geinstalleerd is. Nou, niets dus, behalve wat iconen in mijn Menu Start, die verder wat ronkgeluidjes laten horen als ik ze aanklik maar niets zichtbaars starten.

Dus ik wil hem deinstalleren, komt ie met de melding: 'Failed to search for old version C:\WINNT\SHN - would you like install new version anyway?'

Klik ik op Nee, dan breekt de boel gewoon af, en deinstalleert ie niks. Er staan echter nog wel (denk ik) sleutels in de registry, maar ik kan ze niet vinden (de automatisch opstarten sleutels uit windows\currentversion\run heb ik alwel weggehaald)...
In Program Files was alleen een Sygate map te vinden, met daarin een SHN map, maar die waren beide leeg verder. En in de C:\ root stond een map met Sygate Bak ofzo, en die heb ik verwijderd.

Nu denk je, dat geniepige beest is weg. Maar nee! Zodra ik denk 'mooi, systeem schoon, nou die install er GOED overheen zetten' begint ie weer met die melding dat hij 'failed to load old version C:\Winnt\shn ...' :(

Bovendien staat hij bij Instellingen -> Software nog steeds genoemd, hoe kreeg ik hem daar ook alweer weg? Want ook als ik hem daar wil deinstalleren krijg ik weer die melding als bovenstaande. Ik word er gek van! Ik had al een pesthekel aan Sygate en nou heb ik het helemaal!

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 20:33

Super_ik

haklust!

een keer helemaal installeren en dan de-installeren, kun je proberen

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Nou, dat probeer ik dus juist, maar de installatie komt niet verder dan 'Failed to search for old version C:\WINNT\SHN - would you like install new version anyway?'
Klik ik op ja, dan gaat hij dus installeren, daar doet hij 2 seconden over (vraagt niet naar plaatsing in Menu Start enzo) en hij komt met de vraag 'nu opstarten of strax zelf'? Dus ik herstart gelijk...
...en zie daar;
- niks in Menu Start
- niks in Program Files
- niks in het registry
- niks in C:\WINNT
- In Instellingen \ Software staat hij wel!

Ik zit een beetje in een vicueuze cirkel, I guess, en het liefste wat ik dán wil doen is gewoon alles in ene keer eraf... want hij schijnt nu telkens toch nog 'iets' te vinden, vraag mij niet wat, maar hij blijft bij het installen die message geven.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Staat er niets in de FAQ bij Sygate-site (Support ofzo?)

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Mja, ik heb nu maar een mailtje gestuurd en me geregd op het forum, maar ze zeggen alleen de purchased versie te supporten :(

http://forums.sygatetech....thread.php?s=&threadid=91

Ahhh hopen dat ik hiermee verder kom. Eerst mn koffie halen :9

[ Voor 35% gewijzigd door Dark Blue op 12-05-2003 20:16 ]