Toon posts:

Microsoft Sidewinder pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij vertellen waar ik de drivers voor de sidewinder pro voor windows xp kan vinden.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zit die niet al standaard in WinXP?

Virussen? Scan ze hier!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Het is een product van....
Microsoft :)

Dus waar denk je dat je de driver kan vinden ;)

Trouwens, als je usb gebruikt heb ik eigenlijk wel het vermoeden dat die sidewinder zonder drivers werkt :)

Maar geef in een topique ook aan waar je al hebt gezocht en wat je gevonden hebt! :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Ik heb deze ook, maar ik steek hem in de USB, en hij herkent hem meteen, en ik kan hem gebruiken zonder de drivers te instaleren, ik heb ze nog nooit gebruikt de drivers. :?

Verwijderd

Topicstarter
de mijne heeft geen usb poort maar gamepoort aansluiting. als ik de originele software wil installeren accepteert xp deze niet kan op de side van ms niets vinden van drivers voor xp van dit stuur wel van de pro 2

• Bu588
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Ik heb de mijne verkocht (had een SideWinder Force Feedback Pro), want de Gameport versie wordt niet meer ondersteund in XP. Staat ergens op de Microsoft site vermeld.

Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 13:04

Nulnulnix

BOFH

Standaard XP...

Heb hem zelf ook. Ga via je configuratie scherm naar de game devices, klik op toevoegen en selecteer uit de lijst Microsoft Sidewinde (autdetect).

That's all!

We have just one world, but we live in different ones...

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 13:04

Nulnulnix

BOFH

Remy schreef op 13 May 2003 @ 08:24:
Ik heb de mijne verkocht (had een SideWinder Force Feedback Pro), want de Gameport versie wordt niet meer ondersteund in XP. Staat ergens op de Microsoft site vermeld.
Onzin volgens mij. De standaard pro wordt ook nog altijd ondersteund... Dus de nieuwere forcefeedback ook. Zie vorige post!

We have just one world, but we live in different ones...

Pagina: 1