[TFT] IIyama E430S in 2 kleuren; zwart en ....?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
Ben geinteresseerd in deze 17'' TFT-monitor, hij is er in twee kleuren. De zwarte is duidelijk maar is de andere kleur ouderwets computerbeige of zilvergrijs? Dit is niet duidelijk op de foto's te zien. Wie heeft hem in het echt gezien en kan mij vertellen wat de kleur is.......

Ervaringen met deze monitor zijn ook welkom.

[ Voor 5% gewijzigd door EmilneM op 12-05-2003 17:39 ]

• Nevie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-07 13:25
probeer anders eerst even te zoeken, dan kom ja namelijk heel erg veel te weten meteen, en hoef je niet zo'n topic te openen.

off-topic: heeft iemand al ervaringen met de Belinea 101730??

• EmilneM
Volgens de review wel ja....maar als ik sommige foto's mag geloven is hij zilvergrijs, wat ik toch even wat anders vind dan ouderwets computerbeige.

Het liefst wil ik namelijk een zilvergrijze, maar als deze computerbeige blijkt te zijn neem ik een zwarte.....
Nevie schreef op 12 May 2003 @ 17:30:
probeer anders eerst even te zoeken, dan kom ja namelijk heel erg veel te weten meteen, en hoef je niet zo'n topic te openen.

off-topic: heeft iemand al ervaringen met de Belinea 101730??
heb al genoeg gezocht....nix over kleur te vinden.

• EmilneM
weet iemand nog reviews van dit schermpje, behalve die van tweakers.net.......

Verwijderd

Ik heb zelf deze monitor en hij is gewoon dat standaard pc beige. Geen flitsend zilver of wit dus.

• EmilneM
Verwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 10:26:
Ik heb zelf deze monitor en hij is gewoon dat standaard pc beige. Geen flitsend zilver of wit dus.
kijk daar heb ik wat aan...........tnx.......wordt de zwarte dan denk ik!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 10:26:
Eej, aangezien jij deze ook hebt even een vraagje: heb jij ook last van strepen rechtsonderin? ik zie daar geen normaal blauw vlak (taakbalk van windows) maar een blauw vlak met horizontale witte strepen (heel lichtjes), bijna alsof ik het grid van de TFT kan zien omdat de verlichting zo scherp staat.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:34

LopeZ

Too much is never enough

Zoek vraag :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.