[TF] Waar blijven ze?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas.kb
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-10 21:36

bas.kb

BI'er :P

Topicstarter
Ha,

Thema Forums gaan om de tijd over een ander onderwerp. Ik vraag me af of ik deze nadat er een nieuwe thema uit het blik wordt getrokken het oude ook nog ergens kan bekijken! Misschien iets om in de mededelingen op te nemen... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topics uit Themafora worden na ophef in het meest passende forum bij geplaatst, en dat is meestal in SG geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Thema Forums worden meestal gemaakt omdat andere forumdelen overspoeld worden door een bepaald soort topics. Als TF dan weer dicht gaat worden die topics verplaatst naar het forumdeel waar ze eerst werden geplaatst :) Dus TF Examens topics zullen naar SG worden verplaatst.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
ik zocht net ff en vond een paar keer forum 49 dat zou het tf archief zijn maar daar zie ik niks, bestaat dat niet meer of heb ik gewoon geen rechen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas.kb
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-10 21:36

bas.kb

BI'er :P

Topicstarter
Oke, ik weet genoeg! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 17:03:
offtopic:
ik zocht net ff en vond een paar keer forum 49 dat zou het tf archief zijn maar daar zie ik niks, bestaat dat niet meer of heb ik gewoon geen rechen?
er zijn ook veel crewfora hoor :) (alle crew, GoT crew, FP crew, HGA forum, elke hoofdgroep eentje...)

moet je maar eens cat 6 in proberen te gaan :) (dat is crew, van 9 t/m 20 bestaan niet (of ze moeten voor de grap cat 1337 hebben gemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-10 08:53

ripexx

bibs

Er zijn nu meer besolten fora dan publiek toegankelijke, GoT begint een beetje top zwaar te worden.
65 fora waarvan:
26 pub;
3 (SG, NTSM en TF) na x posts en reg date;
HK en A61 na screening;
AF na betaling van wat (pl)euro's;

en de rest is alleen voor specifieke crew of speciale functies. Er staat ergens een lijstje van Kees met alle fora namen en nummers maar das al weer wat verouderd :)

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mwoah, Area 51 mag dan wel de grootste categorie zijn, maar dat is dan ook wel een bij elkaar geraapt zooitje waar meerdere crews (frontpage, forum, mt) samen in zijn ondergebracht. Tel alle fora van de die diverse crewleden bij elkaar op, dan heb je er inderdaad een flinke lijst, maar de meeste crewleden hebben van al die fora tot maximaal een stuk of drie toegang.

Verder krijg ik bij forum 49 "No forum found", dat forum (wat het ook was) bestaat dus gewoon niet (meer). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
Negotiator schreef op 14 May 2003 @ 14:07:
Mwoah, Area 51 mag dan wel de grootste categorie zijn, maar dat is dan ook wel een bij elkaar geraapt zooitje waar meerdere crews (frontpage, forum, mt) samen in zijn ondergebracht. Tel alle fora van de die diverse crewleden bij elkaar op, dan heb je er inderdaad een flinke lijst, maar de meeste crewleden hebben van al die fora tot maximaal een stuk of drie toegang.

Verder krijg ik bij forum 49 "No forum found", dat forum (wat het ook was) bestaat dus gewoon niet (meer). :)
mja, wat ik zei dus. Elke HG heeft er 1 (dat zijn er dus al 5), dan nog crew algemeen (1), GoT crew (1), FP Crew (1), HGA (1). Dan nog HK en A61 (2). En de trashcan :) (1) (maakt 5+1+1+1+1+2+1=12)

Op meer gesloten fora kom ik niet? :?

Wat ik me nou wel afvraag is of Kees, ACM en Negotiator access hebben tot alle fora (incl alle crew dus) :)

[ Voor 4% gewijzigd door G33rt op 14-05-2003 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
G33rt schreef op 14 May 2003 @ 18:37:
[...]

mja, wat ik zei dus. Elke HG heeft er 1 (dat zijn er dus al 5), dan nog crew algemeen (1), GoT crew (1), FP Crew (1), HGA (1). Dan nog HK en A61 (2).

Wat ik me nou wel afvraag is of Kees, ACM en Negotiator access hebben tot alle fora (incl alle crew dus) :)
lijkt me vrij nutteloos als ze dat niet hebben :+ (hoewel het organisatorisch best te verklaren zou zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 19:49
G33rt schreef op 14 May 2003 @ 18:37:
[...]

mja, wat ik zei dus. Elke HG heeft er 1 (dat zijn er dus al 5), dan nog crew algemeen (1), GoT crew (1), FP Crew (1), HGA (1). Dan nog HK en A61 (2). En de trashcan :) (1) (maakt 5+1+1+1+1+2+1=12)

Toch zijn er meer :P
Voor zover ik weet niet..
Tenminste, ze kunnen natuurlijk overal komen waar ze willen omdat ze zelf de rechten kunnen instellen, maar standaard mogen ze niet overal komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

De React admin staat afaik niet toe dat iemand zichzelf of anderen toegang geeft tot een forum waar hij niet in kan. Nego kan zichzelf dus bijvoorbeeld niet het in directieforum zetten, maar ACM en Kees (via de database) wel.

Verder vergeet G33rt idd. heel wat crewfora :+.

[ Voor 5% gewijzigd door Wouter Tinus op 14-05-2003 18:59 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

G33rt schreef op 14 mei 2003 @ 18:37:
frontpage fora misschien
en natuurlijk nog het warez forum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
Wouter Tinus schreef op 14 mei 2003 @ 18:59:
De React admin staat afaik niet toe dat iemand zichzelf of anderen toegang geeft tot een forum waar hij niet in kan. Nego kan zichzelf dus bijvoorbeeld niet het in directieforum zetten, maar ACM en Kees (via de database) wel.

Verder vergeet G33rt idd. heel wat crewfora :+.
Nego heeft geen db access? oh :)

en welke vergeet ik dan allemaal? weet iemand waar dat 'achterhaalde' lijstje van kees staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

G33rt schreef op 14 May 2003 @ 19:13:
[...]

Nego heeft geen db access? oh :)

en welke vergeet ik dan allemaal? weet iemand waar dat 'achterhaalde' lijstje van kees staat?
Welke hidden forums zijn er allemaal?
Een lijst met alle forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Die loopt wel 20 fora achter zo te zien, tijd voor een nieuwe lijst :P.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-10 13:27
Wouter Tinus schreef op 14 mei 2003 @ 19:34:
Die loopt wel 20 fora achter zo te zien, tijd voor een nieuwe lijst :P.
Grijp je kans :P
Pagina: 1