Toon posts:

GHOST en Switches

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik eb ghost file op d:schijf staan, deze schijf is hidden. de autoexec van de d:schijf is:

- @echo off
- ghostpe.exe -clone,mode=pload,src=c:\cursus.gho:1,dst=1:1,szeL -fx -rb

Als ik dit op deze manier doe zeurt ghost over een licentie nr, als ik dat dan handmatig in klop werkt het wel, maar om zo bij elke pc een sn in te kloppen is teveel werk en lastig. Weet iemand de switch functie die ik erachter moet zetten dat ghost snapt wat mijn licentie nr is. Ik heb al geprobeerd om er achter te zetten

- ghostpe.exe -clone,mode=pload,src=c:\cursus.gho:1,dst=1:1,szeL -fx -rb -E#=serial.txt

in serial.txt staat dan mijn serienummer, als ik dat doe dan geeft ghost vervolgens de melding:

ABORT: 35030. Your current ghost license does not allow for an upgrade... het serienummer is goed want als ik dat handmatig in toiets werkt hij. Het is een gewoon gekochte legale licentie

:r

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Heb je al bij Symantec Support geprobeerd?

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 15:06

dread

Sluwe vlaming

haha Symantec support dit is een grapje zeker, slechtste support ooit. :r
hebben een legale ce 7.5 versie gekocht op ons bedrijf hier, kregen hem niet eens geinstalleed omdat ik ooit een tikfout gemaakt heb bij de registratie, gebeld naar symantec geemaild. op het eind werden ze ronduit arrogant. Heb toen maar de illegale versie hier op ons netwerk gezet. Je moet toch kunnen werken.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Verwijderd

Topicstarter
Dit geeft support van Symantec aan:

Licentienummer moet vaak ingetypt worden

Situatie:

Bij het gebruik van Norton Ghost 2002 moet u vaak het licentienummer intypen voordat Ghost verder gaat. U wilt weten of er een manier is om dit te vermijden.

Oplossing:

Norton Ghost 2002 bevat geen schakeloptie waarmee u het licentienummer kunt toevoegen aan de Ghost-opdrachtregel, en bevat geen manier om het intypen van het licentienummer te vermijden.

Ghost vereist dat u het licentienummer intypt als u een afbeelding terug wilt zetten en als u een Disk-to-Disk of Partition-to-Partition kloon wilt maken.

Zou er dan echt geen switch zijn????

• Borry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 16:39

Borry

prutsen is mijn leven

Met Ghost 2003 ben je van het gezeur van het licentienummer af.

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 13:53:
Dit geeft support van Symantec aan:

Licentienummer moet vaak ingetypt worden

Situatie:

Bij het gebruik van Norton Ghost 2002 moet u vaak het licentienummer intypen voordat Ghost verder gaat. U wilt weten of er een manier is om dit te vermijden.

Oplossing:

Norton Ghost 2002 bevat geen schakeloptie waarmee u het licentienummer kunt toevoegen aan de Ghost-opdrachtregel, en bevat geen manier om het intypen van het licentienummer te vermijden.

Ghost vereist dat u het licentienummer intypt als u een afbeelding terug wilt zetten en als u een Disk-to-Disk of Partition-to-Partition kloon wilt maken.

Zou er dan echt geen switch zijn????
Handige jongens daar!!!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Lees dit eens

http://www.symantec.com/s...e%20Comparison_03_new.pdf

Weet je ook meteen waarom..
Gaat nl om de centjes. Deze functionaliteit zit nl wel in de Enterprise Ed.
Pagina: 1