Toon posts:

Waarom werkt de enter toets niet meer?!

Pagina: 1
Acties:
  • 1.525 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dag luitjes,

Mijn vader draait op zijn pc microsoft 2000 pro nl en maakt veel gebruik van excel maar sinds kort kan hij als hij op enter drukt niet meer naar de volgende cel gaan bij mij werkt dit wel gewoon. Nu moet hij iedere keer op het pijltje drukken om naar de volgende cel te gaan!

Weet iemand hoe dit komt!? :? Hij had niks veranderd op zijn pc!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:35
Kijk eens naar de "Edit" options van Excel... staat er toch duidelijk bij... (Tools->Options-> Edit tab) meer zeg ik niet..

Als iets anders is dan de vorige keer, dan is er iets veranderd.. anders was het hetzelfde gebleven.. maw: Hij heeft wel iets veranderd..

[ Voor 22% gewijzigd door Krypt op 12-05-2003 16:08 ]

Pvouput live

Verwijderd

Hij had niks veranderd op zijn pc!
Dat hebben gebruikers hier ook altijd als excuus :Z

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 16:08 . Reden: Typo ]

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Extra, Opties, Bewerken, Vinkje bij "Selectie verplaatsen na Enter" aan zetten en kiezen voor "Omlaag"

Enne, hij heeft echt niets veranderd?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dat zeggen computergebruikers altijd die er zelf niet al te veel van snappen "Ik heb echt niks veranderd !!"

Verwijderd

Topicstarter
:? hij doet het nu ja! Maar hij zei dat ie echt niks veranderd heeft en zo ver kijkt ie normaal helemaal niet!

Maar toch bedankt voor de oplossing _/-\o_

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Tussen zeggen dat je niets veranderd hebt en het ook echt niet gedaan hebben zit een wereld van verschil...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Pagina: 1