Opzetten knowledge database

Pagina: 1
Acties:

• googhum
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-05-2022
Is er iemand die toevallig ervaring heeft met het opzetten van een knowledge database. Of dat hier een handig tooltje voor is.
Probeer er nu wat moois van te maken in Access, maar dat is niet het meest optimale.

tnx

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Meer iets voor Software Algemeen :)

Move ->

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je geeft wat weinig info over de gewenste functionaliteit en je bestedingsruimte - wat is precies de bedoeling?

Ga trouwens ook even langs bij bijv. download.com -> zoek op 'FAQ'. Daar staan al wat programma's tbv genereren van FAQ's. Zo geeft [google=create faq] ook al redelijk wat - misschien is dat genoeg.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

De Microsoft help files worden in een bepaalde taal geschreven, weet net zo gauw welke taal het is. Het lijkt volgens mij op een variant van HTML en blijkt voor dat doel erg handig te zijn. Ik moet je echter waarschuwen dat de meeste van dit soort pogingen stranden omdat het te omvangrijk wordt.

Succes

Wellicht is dit wat voor je, het is freeware

http://fabfree.av-services.net/help.html

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 15:42 ]

Verwijderd

Ik zou zeggen: database als backend; XML/ASP als frontend.

Alleen moeten degenen die de knowledge-base up to date houden, wel allemaal dezelfde syntax aanhouden voor de velden die als zoekveld later gebruikt worden.

• googhum
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-05-2022
Dacht op zoek te zijn naar een knowledge database, maar zie dat ik er met een redelijke faq ook hetzelfde kan bereiken. tnx
Pagina: 1