Toon posts:

[mldonkey] emule server.met importeren.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel ben ik wat aan het rommelen met mldonkey 2.4 en nu wil ik de server.met van een emule client importeren. Nu is het probleem dat mldonkey na het import domweg een server lijst aangeeft van zo'n 200 servers terwijl in die server.met over de 600 servers beslaat. Verder zie ik ook dat een aantal grote servers zoals probenprince, silentbob er niet tussen staan :? Verder heb ik ook min_left_servers op 600 gezet zonder resultaat op het succesvol importeren.

Wie weet hoe het wel moet?

Waarom zo omslachtig? Thuis draai ik emule maar op mijn werk heb ik mldonkey draaien.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-05 19:43
Wat ik ervan weet ik dat het serverlist importen in 2.4 niet helemaal flex werkte. In de laatste CVS versie _zou_ dat opgelost moeten zijn, _maar_ dat weet je eigenlijk nooit bij mldonkey.

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
mischien helemaal onnodig en offtopic ofzo

maar ik gebruik op linux Lmule, werkt precies hetzelfde als Emule en geen gedoe gehad, misschien een idee

Verwijderd

Topicstarter
Heeft lmule een remote control mogelijkheid via webbrowser? ik lees op die website dat het een port is van emule. En mijn ervaring was dat emule remotecontrol erg instabiel is :|