[TeamSpeak 2] De headset ??

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik baal er echt van, ik heb zojuist 30 euro aan een zogenaamd goede headset van Trust uitgegeven, maar het is, zoals ik dacht, weer pure bagger.

Ik heb er ook eentje van US Blaster, ook troep.

Een normale microfoon is ook bagger :(

Welk merk is nou echt super voor conferencing? Online gaming? Ik wil niet middelmatig, maar gewoon ECHT goed. Draadloos hoeft niet, maar als er een draadloze headset is die ook nog eens echt goed is en samen met verzendkosten niet boven de 50-60 euro komt, dan issie voor mij :P !

Dus ik post het hier bij de gamers, die weten er vast wel wat vanaf, thnx !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de audio 90 van plantronics, ik vind hem super. Goed geluid en zover ik heb begrepen van de mensen met wie i kdat ding gebruik komt de mic goed over :) Ding kost 50 €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik heb de ' microsoft gamevoice' ooit gekocht; mic is goed en geluid is ook duidelijk. 1 nadeel, heb je 'm lang op je kop gaat 't pijn doen aan je oren. Maar dat kan aan mijn koppie liggen. ik zou zeggen probeer 't eerst zelf

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

Rival24

I'll Be Back

Ik heb een microfoon van 4 euro, en een gewone koptelefoon. Werkt echt super. Je moet gewoon duidelijk praten en je mic fatsoenlijk neerzetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 15:09:
Ik heb de audio 90 van plantronics, ik vind hem super. Goed geluid en zover ik heb begrepen van de mensen met wie i kdat ding gebruik komt de mic goed over :) Ding kost 50 €
Ik had gehoord dat dit idd kwaliteit spul was :) :)

Is er een nederlandse online shop met dit soort mooie spullen ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:36
* LordMithril heeft een Sennheiser..
althans kopfoon is een andere dan de mic :D
1ste was een oor kapot maar mic doet t nog.. kep dus 1 kopfoon op en t andere ding om mn neck hangen :D
werkt perfect

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 01:59
Lord_Mithril schreef op 12 May 2003 @ 15:26:
* vacuumcleaner heeft een Sennheiser..
althans kopfoon is een andere dan de mic :D
1ste was een oor kapot maar mic doet t nog.. kep dus 1 kopfoon op en t andere ding om mn neck hangen :D
werkt perfect
Haha, je gebruikt zeker ook 3 muizen, van de 1 het wieletje, de andere de knopjes en de laatste omdat ie lekker in de hand ligt ;)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerios
  • Laatst online: 10-05-2023

qwerios

Digital Pizza Crew

Als je ze kan vinden zijn de headsets van Altec Lansing ook erg goed. Zelf heb ik een labtec gekocht omdat ik de volgende dag een setje nodig had en er even snel niks te verkrijgen was. De labtec is best aardig nog.

Altec Lansing AHS20: http://www.altec-lansing....tails.asp?pID=AHS20&sID=3
Altec Lansing AHS30: http://www.altec-lansing....tails.asp?pID=AHS30&sID=3

How many software programmers does it take to screw in a lightbulb? None, that's a hardware problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Laatst online: 25-10 22:23
De labtec axis serie 502 en 002 zijn in mijn ogen ook erg goed zelf heb ik dan een lichte voorkeur voor de axis 002. Headset zit lekkerder op het hoofd en het micje komt meer in de buurt van mn mond maar heb ook wel een grote kop ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerios
  • Laatst online: 10-05-2023

qwerios

Digital Pizza Crew

Lol! Dat grote hoofden dillema herken ik wel een beetje. Ik heb geloof ik de 502, maar daar krijg ik toch na lang gamen last van op mijn oren. Daarom zijn die van Altec Lansing ook beter, die omsluiten je oren en drukken er niet op. Helaas moeilijk te vinden...wel online uiteraard en ze staan in de pricewatch.

How many software programmers does it take to screw in a lightbulb? None, that's a hardware problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Moeilijk moeilijk dan toch :) -->

Microsoft Game Voice
Plantronics .Audio 90
Altec Lansing AHS30
Labtec Exis 002

Wat is de keus dan :? (ik weet er dus echt twat niets vanaf)

EDIT -->

hands down aan dixons btw --> _/-\o_

"bevalt het Trust ding niet, ok, geld terug :) "

Netjes, dat zeker :>

[ Voor 37% gewijzigd door Cassius op 12-05-2003 17:13 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-10 10:56

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Axis is t ;)

ik zou voor de labtec gaan, goede stabiele mic, met volumeregelaar, licht, en een band die achter je hoofd langsloopt, en niet over je hoof (zit dus als t ware in je nek), zit superbe, en microfoon is goed te verstellen, met weinig of geen vervorming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
  • Laatst online: 23-10 16:44
Ik heb nu een goedkope microfoon van 6 euro gekocht want mijn andere is kapot. Ik was bij de pc-boer geweest en daar hadden ze er een te koop voor 15 euro maar die vond ik echt k*t. zo'n oranje ding was het + koptelefoon.
Maar ik zoek nu eigenlijk een hele goede stand-alone microfoon, dus eentje zonder koptelefoon erbij want die heb ik al een goede.

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qwerios schreef op 12 mei 2003 @ 15:40:
Als je ze kan vinden zijn de headsets van Altec Lansing ook erg goed. Zelf heb ik een labtec gekocht omdat ik de volgende dag een setje nodig had en er even snel niks te verkrijgen was. De labtec is best aardig nog.

Altec Lansing AHS20: http://www.altec-lansing....tails.asp?pID=AHS20&sID=3
Altec Lansing AHS30: http://www.altec-lansing....tails.asp?pID=AHS30&sID=3
Die ahs30 heb ik ook en is zeker een goed ding en ligt voor 19 euro bij alternate geloof ik

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faico
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-10 20:30
Plantronics Audio 90, ik heb hem nu een paar maanden en bevalt me erg goed. Had eerst zo'n tafel microfoon en losse koptelefoon maar dit veel beter :). Zit ook zo'n handige "afstandsbediening" in de kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Teamspeak 2 zuigt en teamspeak 1 ook als je tenminste de pijltjesknoppen gebruikt en aangezien ik anders niet weet welke kant ik uitloop gebruik ik die altijd en dan loop je dus heel de tijd stil of schok je en dat wat je eraan kan doen werkt niet oftewel zuig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:01
Gewoon zelf een headset gemaakt: een fatsoenlijke Sennheiser koptelefoon met een fatsoenlijke microfoon erop getaped.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marzzman schreef op 12 May 2003 @ 15:16:
[...]

Ik had gehoord dat dit idd kwaliteit spul was :) :)

Is er een nederlandse online shop met dit soort mooie spullen ?
Ik heb hem gekocht bij de mycom en die hebben ook een online shop geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:37
ik heb zelf ook een MS Gamevoice, en ook al heb ik het nooit echt gebruikt, het is wel een goed setje hoor. Vooral de headset van Plantronics is wel goed, en het apparaatje wat je erbij krijgt voor verschillende channels is ook best handig. Maar ik geloof dat Plantronics zo'n beetje de marktleider is op het gebied van headsets...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Tommilio schreef op 12 May 2003 @ 18:02:
Teamspeak 2 zuigt en teamspeak 1 ook als je tenminste de pijltjesknoppen gebruikt en aangezien ik anders niet weet welke kant ik uitloop gebruik ik die altijd en dan loop je dus heel de tijd stil of schok je en dat wat je eraan kan doen werkt niet oftewel zuig :D
En nou in het Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Ik ga voor de Plantronics guys, lees er echt 1337 dingen over. Kost wat, maar dan heb je ook wat --> dat verhaal :P

Hartelijk dank :) !

(btw, TeamSpeak 2 werkt prima hier en is dikke pret :D )

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Mijn XBox Live! Communicator :) €50 :)

kan die eigenlijk aangesloten worden op de pc? :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-10 22:39
Ik heb er eentje van m'n stage gekregen, gewoon een el-cheapo .. Typhoon oid, gewoon koptelefoon met zo'n verstelbare mic. hij doet het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 22:32
ik heb een Plantronics .70 ( www.pcheadsets.nl daar issie te koop ) en deze geeft goede geluid en neemt het goed op.

ALLEEN let op.. Teamspeak is KLOTE kwa geluidskwaliteit EN het heeft vertraging. Je kan het beter mte de geluidsrecorder in windows testen...

Probeer Ventrilo maar es, schijnt beter te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Laatst online: 25-10 22:23
Tommilio schreef op 12 May 2003 @ 18:02:
Klopt heb ik ook is heel irri speel ook nog steeds met de pijltjestoetsen omdat ik dan de relaxte houding aan kan nemen. Half liggend achter mn bureau. Maar is daar via een config niets iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet wrom jullie zitten te klagen om TS2 maar het werkt hiero perfect. Gebruik het altijd met online gamen. _/-\o_
Ik heb een headset bij Mediamarkt weg van 14,95. Zit relaxt geen plastic of schuimrubber aan je koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sennheiser HD570 + gamevoice headset om de nek voor de mic (+ Vortex 2 A3D 2.0 kaartje :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-10 19:14
Ik heb de Plantronics A90. Best thing i've seen (waar dan ook een mic aan zit) Een aparte headset met mic vind ik zelf nogal irritant. Maar das IMHO.

TS2... problemen? Probeer de server eens op een andere codec te zetten. Zorg ook dat je de LAATSTE release hebt van TS2 (Das RC2 geloof ik?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Laatst online: 03-01-2023
Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 10:04:
Weet niet wrom jullie zitten te klagen om TS2 maar het werkt hiero perfect. Gebruik het altijd met online gamen. _/-\o_
Ik heb een headset bij Mediamarkt weg van 14,95. Zit relaxt geen plastic of schuimrubber aan je koptelefoon.
Tuurlijk doet ie het goed maar jij gebruikt vast niet de pijltjestoetsen of wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:42
Ventrilo > TS2, TS1, battlecom, roger wilco
en alle andere voiceprogs ofcourse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra
  • Laatst online: 18-04-2020

KolNedra

...

Imo dit is iets voor "AV" en wat heeft teamspeak2 hier mee te maken?
Die zal heus je qualiteit van je headset niet verbeteren

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:24

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 15:09:
Deze headset heb ik zelf ook en hij is _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
nee weet ik, maar TeamSpeak twee wordt het voor gebruikt, meetings, warsm, gewoon kletsen. En met dat bagger ding had ik dikke ruis op de achtergrond (ook bij de Windows recorder.)

Ik heb echt veel geprobeerd (andere drivers geluidskaart, andere instellingen (VEEL)), maar ding was gewoon lage kwaliteit. De PLantronics .Audio 90 is besteld bij Perfect Systems, hopen dat ze netjes leveren :) :) .

Ventrilo zal ik een checken, thnx !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:36
buzz schreef op 13 mei 2003 @ 11:01:
Ventrilo > TS2, TS1, battlecom, roger wilco
en alle andere voiceprogs ofcourse
maar t vreet wel wat meer bandbreedte..
en aangezien ik die liever gebruik voor UT2k3 hou ik t op TS..
Ventrilo is wel relaxed om buiten games te lullen (tactics enzo)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
XTREEMRaGE schreef op 13 May 2003 @ 11:15:
[...]
Deze headset heb ik zelf ook en hij is _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ordered :) --> jouw naam vernaggeld NET de lay-out btw })

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Lord_Mithril schreef op 13 May 2003 @ 11:18:
[...]

maar t vreet wel wat meer bandbreedte..
en aangezien ik die liever gebruik voor UT2k3 hou ik t op TS..
Ventrilo is wel relaxed om buiten games te lullen (tactics enzo)
Ik ga er zeker na kijken, maar wat is VEEL bandbreedte? Ik heb ADSL Basic, kan ik dan nog wel gewoon online gamen (UT Insta) als er 5 man op de server zitten te schreeuwen :P ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-10 08:54
ik heb zon altec lansing huppelepup s30, super dingetjes, 30 euro's voor betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Oooook dan :) --> ik heb de Plantronics .Audio 90 nu op mijn hoofd, kost wat, maar je hebt echt wat. Geluid is perfecto :) --> Sony en Philips hebben echt wel betere headsets, maar daar was deze niet voor bedoeld in principe.

De microfoon is SERIEUS waar heel goed, filtert ruis en adem helemaal weg, ja helemaal. En ook al zet je de muziek in de headset vol open, kraken doen ze niet, of het zijn je trommelvliezen :P

Ik ben erg tevreden, vooral over de microfoon :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw, de microsoft gamevoice is gewoon van plantronics hoor :) het staat er zelfs op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

BTW als je in TS je recording en playback op wave zet is het geluid veel beter

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NET BESTELD :d, heb er namelijk al 2 is US blaster headsetjes doorheen gejaagd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ik ben erg blij met mijn LabTec Axis-002 headset, kostte 40 euro bij de Dynabyte toen. Helaas stata hij niet meer op de vernieuwde LabTec site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zo ff niet meer weten welk merk, maar hij was 8.99 Euro .... werkt als een ti*t :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 23:04

Christiano007

Ich bin der champion

Wat is nou beter, USB of analoog?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
analoog imo. USB gaat niet via je geluidskaart, bij de USB zit zo'n apparaatje ingebouwd. maar ik heb er zefl geen ervaring mee

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Ik heb een Trust MultiFunction headset 310.
Gebruik hem voor teamspeak tijdens UT2k3 wars.
Doet het zover ik weet prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Beelzebub schreef op 08 July 2003 @ 22:28:
analoog imo. USB gaat niet via je geluidskaart, bij de USB zit zo'n apparaatje ingebouwd. maar ik heb er zefl geen ervaring mee
Aha

Zit er nou nog veel verschil in de kwaliteit van de Plantronics A90 en de A70 ?
A70 gaat achterlangs en lijkt mij iets fijner, maar als de kwaliteit echt flink minder is... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 14:04
Ik vind dit zo'n geil ding :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/1566.gif

Weet alleen dat ie 50 euro kost, dat ie er ook in het blauw is en dat ie van logitech is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

plantronics audio 90 heb ik sinds 2 weken, geweldig geluid gewoon. en een goeie mic.
zeker een goeie koop geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

thacow schreef op 08 juli 2003 @ 23:13:

[afbeelding]

Weet alleen dat ie 50 euro kost, dat ie er ook in het blauw is en dat ie van logitech is ;)
dan zal ik je maar aanvullen: ;)

het is een Logitech Internet Chat Headset (orginele naam :P), en maakt gebruik van de achter-het-hoofdtechnologie zoals Logitech dat zo mooi kan schrijven :+
Hij ziet er idd erg vet uit, ik ben wel voorstander van die achter-het-hoofdtechnologie omdat mijn haar eigenlijk geen normale koptelefoon toelaat en ook omdat het gewoon lekker zit.

Je kan ook nog eens uit 4 kleuren kiezen en adviesprijs is €50, denk dat ik dees maar ga halen :)

edit: hij kost €35 bij alternate en je krijgt er 4 (soortvan) express-on covers bij

Afbeeldingslocatie: http://www6.alternate.nl/prodpic/200x200/k/kh-l03.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Burning_acid op 08-07-2003 23:31 ]

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Laatst online: 17:35

Tjark

DON'T PANIC

Contradictio in terminis!
Sorry, ik kon het niet laten....

[ Voor 3% gewijzigd door Tjark op 08-07-2003 23:27 ]

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

thacow schreef op 08 juli 2003 @ 23:13:

[afbeelding]

Ziet er goed uit, maar oftie echt zo goed is?

*gaat nogsteeds voor de A70*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-10 14:47
ik heb al jaren een plantronics headset, als je echt qualiteit wil voor een PC headset dan moet je die kopen, kost je alleen wel wat meer dan een Trust :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
thacow schreef op 08 July 2003 @ 23:13:

[afbeelding]

Mijn Labtec is precies hetzelfde, alleen dan kan je het microfoontje nog verticaal omhoog of omlaag doen. Verder ziet 'ie er precies hetzelfde uit.

edit:
Waarschijnlijk zijn ze dezelfde, aangezien Logitech Labtec heeft overgenomen, volgens http://www.extremetech.com/article2/0,3973,1016806,00.asp

[ Voor 16% gewijzigd door Rafe op 09-07-2003 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 07-10 14:04
Rafe schreef op 09 July 2003 @ 01:50:
[...]

Mijn Labtec is precies hetzelfde, alleen dan kan je het microfoontje nog verticaal omhoog of omlaag doen. Verder ziet 'ie er precies hetzelfde uit.

edit:
Waarschijnlijk zijn ze dezelfde, aangezien Logitech Labtec heeft overgenomen, volgens http://www.extremetech.com/article2/0,3973,1016806,00.asp
Heeft logitech labtec overgenomen? Sjit daar gaan die mooie speakersets :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
Christiano007 schreef op 08 July 2003 @ 22:45:
[...]

Aha

Zit er nou nog veel verschil in de kwaliteit van de Plantronics A90 en de A70 ?
A70 gaat achterlangs en lijkt mij iets fijner, maar als de kwaliteit echt flink minder is... :?
Het lijkt mij dat er geen verschil tussen zit. Ik heb de datasheets op de site (www.pcheadsets.nl) bekeken en daar zie ik geen verschillen in.

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Heb de A90 toch maar besteld bij hardwareworld.nl, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
Ik heb hem ook besteld. Ik hoop dat de koptelefoon fijn zit want ik heb nu ook een fijne. anders ruil ik hem wil in voor zo'n losse mic

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Beelzebub schreef op 09 juli 2003 @ 17:24:
Ik heb hem ook besteld. Ik hoop dat de koptelefoon fijn zit want ik heb nu ook een fijne. anders ruil ik hem wil in voor zo'n losse mic
Voor hoeveel heb jij hm?

Ik rembours 49 euro nogwat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
Ik voor 43 euro. besteld bij de winkel hier in het dorp dus geen rembours kosten ofzo.

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Christiano007 schreef op 09 July 2003 @ 21:11:
[...]

Voor hoeveel heb jij hm?

Ik rembours 49 euro nogwat.
Ik zit ook te kijken waar ik hem snel en goedkoop kan bestellen :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
A90 is wel een fijn ding. Komt wel goed geluid aan en op de mic is ook niks aan te merken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thacow schreef op 08 July 2003 @ 23:13:

[afbeelding]

ik heb deze dus gekocht bij Mediamark (wat een grote winkel btw :X )

hij heeft press-on covers zeg maar in oranje mat, blauw mat, zwart glansend en rood mat

de mic laat je stem duidelijk overkomen en de boxjes hangen net iets te laag voor helder geluid, maar echt een topding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij me chello abbo een Labtec axis (vreemde naam voor headset!) 002 headset gekregen (ik had liever de MP3 wekker radio :X ), twv 50 euro's meende ik. Ding is best wel goed, zit goed geluid in. Ik weet niet hoe de kwaliteit is want onze kat heeft dat ding aangevreten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-10 11:19

woutur

Klauwtjes uit!

TeamSpeak problemen als hierboven beschreven (je zou natuurlijk het teamspeak forum kunnen lezen maar goed) daar gaat ie:
Settings, Options , Other Disable direct input aanzetten. Dat zou het moeten verhelpen.
Voor counter strike wil het ook nog wel een helpen num-lock uit te zetten.

Lol ... tweakers geven niet bij de eerste poging op toch? ;)

Daarnaast nog iets: hebben meer mensen hier headsets van Sound Link?
Ik doel een beetje op de Ares en Triton modellen. Schijnen belachelijk goedkoop te zijn bij de mediamarkt en redelijk te presteren maar ik zou het graag eens van een ts2 gebruiker willen horen. Op het moment gebruik ik een nogal goedkope mic die veel ruis oplevert... kan misschien ook mijn crap geluidskaart zijn (sb128pci).

[ Voor 40% gewijzigd door woutur op 13-07-2003 02:34 ]

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Niet online
sorry too stoned sloeg nergens op }:O

[ Voor 96% gewijzigd door stamp op 13-07-2003 02:54 ]

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Heb hm binnen (A90) wat een geluid zeg :9~ en die bas _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, allemaal niets vergeleken met een Philips SBCHP890 koptelefoon, AKG Acoustic Dynamic microfoon en Pro Tools DIGI 001 geluidskaart...

(in de muziek zitten heeft ook zo zijn voordelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ik heb 2 jaar gegamed met de Gamevoice. Goede kwaliteit maar ook ik kreeg er hoofdpijn (lees: oorpijn) van. Nu game ik een maand of 8 met de A.90 (juist plantronics) en dit is by far the best headset die ik heb gehad (heb al onnoemelijk veel van die €10,= dingetjes gehad).

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Laatst online: 23:11
Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 13:34:
Ach, allemaal niets vergeleken met een Philips SBCHP890 koptelefoon, AKG Acoustic Dynamic microfoon en Pro Tools DIGI 001 geluidskaart...

(in de muziek zitten heeft ook zo zijn voordelen)
Als we dan toch bezig jouw philips is niets vergeleken met mijn Technics RP-FDA100
>:) >:)

Ik zou voor de plantronics gaan goede kwaliteit en betaalbaar.dure koptelefoons zijn leuk maar voor gaming een beetje overkill.

[ Voor 16% gewijzigd door _Drake_ op 14-07-2003 14:48 ]

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Laatst online: 23:11
Dubbelpost |:( |:(
ik moet toch echt eens gaan opletten :+

[ Voor 79% gewijzigd door _Drake_ op 14-07-2003 14:46 ]

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Nog ff een vraagje...

Wat voor splitter heb je nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 16:01

greatgonzo

schit-te-rend!

een noname van €19 bij mediamarkt, werkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

19 euro voor een splitter?
dacht het niet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
splitter om boxen en headset tegelijk aan te sluiten? moet je naar zo'n audio winkel gaan. daar hebben ze die wel. hij kostte mij 1 euro. naam weet ik niet

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

splitter om boxen en headset tegelijk aan te sluiten?
ja dat bedoel ik idd
gewoon vragen naar een Audio-splitter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
Christiano007 schreef op 14 July 2003 @ 18:55:
[...]

ja dat bedoel ik idd
gewoon vragen naar een Audio-splitter?
neem anders je headset mee. dan kan je de aansluiting laten zien

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

KICK :9

Damn, zit nu wel erg te twijfelen tussen de headsets:

Altec Lansing AHS-502 €25
Trust MutiFunc. 410 Bass €25,- (volgens mij is deze wel erg gaar :X )
Altec Lansing AHS-30 €19
Plantronics Audio 40 €16
Plantronics Audio 60 €27

Moet dienen voor gamen, gamen en chatten... Moet comfortable zijn.
Graag letten op prijs kwaliteit verhoudingen, dus als er (bijna) geen verschil tussen de Audio 60 en 40 zit..dan natuurlijk de 40.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Laatst online: 23:35

Rival24

I'll Be Back

YellowNeck schreef op 26 juli 2004 @ 18:01:
KICK :9

Damn, zit nu wel erg te twijfelen tussen de headsets:

Altec Lansing AHS-502 €25
Trust MutiFunc. 410 Bass €25,- (volgens mij is deze wel erg gaar :X )
Altec Lansing AHS-30 €19
Plantronics Audio 40 €16
Plantronics Audio 60 €27

Moet dienen voor gamen, gamen en chatten... Moet comfortable zijn.
Graag letten op prijs kwaliteit verhoudingen, dus als er (bijna) geen verschil tussen de Audio 60 en 40 zit..dan natuurlijk de 40.
Als het comfortabel moet zijn zou ik toch echt gaan denken aan een losse microfoon en een degelijke koptelefoon. De koptelefoons zijn (imho) niet echt fijn. Maar wat voor jou comfortabel is zul je toch echt zelf moeten beslissen (uitproberen).
Pagina: 1