Toon posts:

Tv kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hellow tweakers...

Ik ben van plan een tv tuner kaart te kopen. Mijn keuze was de Pinnacle PCTV kaart, vooral omdat deze volgens mij wel redelijk goed is en gunstig geprijsd. Maar misschien heeft iemand van jullie slechte ervaringen met deze kaart of weet iemand een betere kaart in ongeveer de zelfde prijsklasse. Ik zou hier graag een menig over horen. Alvast bedankt he.

Gr. Baffie

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 16:49

Godjira

To infinity and beyond!

Een advies, koop geen Pinnacle maar Haupage. Ik heb slechte ervaringen met Pinnacle en die hoor ik van meerdere personen die een Pinnacle gehad hebben. Ze zijn allemaal overgestapt op Haupage. Haupage heeft gewoon betere beeldkwaliteit!

Profile

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Idd pinnacle heeft bij mij ook heel wat probs opgeleverd. Zo kon ik alleen maar het bijgeleverde programma gebruiken om beeld te capturen (14 fps :'() want de andere werkte niet(?). Van alles geprobeerd maar niets hielp. Same prob met CableCrypt. Nieuwere versies herkennen me chip niet meer.

Koop een haupage. Die hebben echt meer kwaliteit.

Ps quote uit faq:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).

[ Voor 30% gewijzigd door Scarfish op 12-05-2003 14:30 ]

Erm...

Verwijderd

Topicstarter
Owkeej ik moet duzz een haupage kopen. Maar welke??

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 14:36:
Owkeej ik moet duzz een haupage kopen. Maar welke??
Welke? Tja, dat is iets wat je voor jezelf moet bepalen. Jij weet tenslotte je eigen budget en eisen die je stelt aan een TV kaart. Maar ik kan je in ieder geval vertellen dat Haupage TV kaarten zowiezo kwaliteit zullen hebben voor hun prijs.

Profile

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Tsja wat wil je er allemaal mee en hoeveel wil je max uitgeven?

Hmmz ben weer s te laat :P

[ Voor 21% gewijzigd door Scarfish op 12-05-2003 14:43 ]

Erm...

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet tv kunnen kijken (duh) en ik moet kunnen opnemen. Timeshift zou ook leuk zijn. Hij moet eigenlijk gewoon kunnen wat die Pinnacle PCTV kaart ook kan.

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:22
Godjira schreef op 12 May 2003 @ 14:41:
[...]

Welke? Tja, dat is iets wat je voor jezelf moet bepalen. Jij weet tenslotte je eigen budget en eisen die je stelt aan een TV kaart. Maar ik kan je in ieder geval vertellen dat Haupage TV kaarten zowiezo kwaliteit zullen hebben voor hun prijs.
Het is hauppauge btw :>

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

www.vcdhelp.com

http://www.dvdrhelp.com/capturecards

[ Voor 58% gewijzigd door dreeke op 12-05-2003 14:53 ]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

tweak_dude schreef op 12 May 2003 @ 14:52:
[...]

Het is hauppauge btw :>
Haha, thnx ;)

Profile

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:44

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Drivers van Pinnacle zijn ook altijd brak... Ik heb er dus ook slechte ervaringen mee helaas ;(

Toen waren beige computers heel gewoon.

• Arjenn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 14:24
De leadtek Winfast TV 2000XP Deluxe

Hele mond vol, maar dan heb je ook wat :) Het kost ongeloofwaardig weinig (€56,-) en hij werkt prima... Zit timeshift op, heeft afstandsbediening, je kunt je eigen codecs (divx, xvid, etc.) gebruiken en er zit een radiomogelijkheid op. Het enige dat mist op de mijne is teletext, maar volgens de verpakking is dat wel een mogelijkheid.

[ Voor 3% gewijzigd door Arjenn op 12-05-2003 15:01 ]

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Prutz0r schreef op 12 May 2003 @ 14:58:
Drivers van Pinnacle zijn ook altijd brak... Ik heb er dus ook slechte ervaringen mee helaas ;(
Inderdaad heel brak, en die players van ze vreten resources... niet te zuinig... :(

Profile

Verwijderd

Topicstarter
Owkeej ik ga es ffkes wat info zoeken over dat ding van Leadtek die Winfast TV 2000XP Deluxe :D

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 19:58
Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

Lees dat stukje uit de policy even door: Eerst zelf onderzoek doen en daarna kan je op GoT verdere info verkrijgen
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.