Toon posts:

*.adf uitpakken/afspelen

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi :)

ik heb een vraagje, in GTA3 Vice City,
heb je *.adf bestanden,
maar hoe/waarmee speel ik die af? of uitpakken als het een archive is?
ik heb het al in het gta3 vc topic gevraagd maar daar weten ze het volgens mij niet want niemand reageerd,

bvd.

Verwijderd

Meerdere mogelijkheden...

Het kunnen dus een soort ini-files zijn, maar ook floppy images etc.

Verwijderd

Topicstarter
i know ik heb ook al op google gezocht maar ik wil deze graag afspelen :'(

Verwijderd

Je hebt ADF bestanden. "We" weten niet wat voor type bestanden het zijn en wat de inhoud van die bestanden voor moet stellen. En je wil het afspelen.

IMHO is dit dus net zoiets als een bosjesman die een kapot stopcontact vindt en 100% wil dat dat stopcontact in een CD-speler kan en dan muziek maakt.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sjah wij kunnen zo ook niet ruiken wat het is.. kijk in de NFO die erbij zit of koop het spel in de winkel zou ik zeggen :)

Verwijderd

Topicstarter
wat ik al wel gevonden heb is dat een adf verschillende dingen is in mijn gevaal is mijn gok 99% dat het in "packed archive" is maar ik kan hem nergens mee uitpakken :(

Verwijderd

Live opnemen?

Verwijderd

Topicstarter
lekker handig :X

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik heb sinds GTA1 niets meer met die spelletjes gedaan; adf is audio?

Open zo'n bestand even in een hex-editor; wat staat er er dan op de eerste paar regels?
(Zo valt er misschien te zien wat voor soort bestand het is).

En opnemen is inderdaad toch een optie, meteen doorlussen naar een tweede PC of bijv een minidisk speler en je hebt amper kwaliteitsverlies.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:21
ADF staat voor Amiga Disk File. bron met google vind je dit meerdere keren terug ;)

I'm not weird, I'm a limited edition

Verwijderd

Topicstarter
dat wist ik al :(

F_J_K:

...N"-.""""""""""""""""""""""""""""""..Gr,.oT.....L.......R.+&.^I,.+ c.J.#).....PUXn..$..*.J.....3..Y.n^P...$.

Verwijderd

Het enige wat ik kan bedenken is dat je met een programma, dat LHA ondersteunt, de ADF-files uit kan pakken. Dit betekent NIET dat je de resulterende data zomaar kan bekijken, afspelen of branden.

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-12-2025

gill

Love my lindsey...

Ik heb het ook al geprobeerd, no success :(
Je zou eens SoundForge kunnen proberen, die speelt wel alles af...

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

soundforge doet et ook niet ik probeer ff andere versie

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 13:25 ]

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

http://gathering.tweakers...essage/17778607#17778607: het betreft hier een normale mp3, die byte voor byte is geXOR'ed met 0x022.

Zwaar searchvraagje imo ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

check deze site http://raptor.cestiny.cz/
of een direct link naar het app http://raptor.cestiny.cz/...utils/GTAVCAudioDec11.zip

btw, ik heb hem getest en werkt perfect!! :D

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 01:48
ik heb het al in het gta3 vc topic gevraagd maar daar weten ze het volgens mij niet want niemand reageerd
Misschien omdat je eerst even in de FAQ moest kijken? Daar staat namelijk een programma in waarmee je .adf kan omzetten naar .mp3 :)
(De link van Elseno hierboven staat er nu ook bij :P)

The devil is in the details.

Verwijderd

[search=adf2mp3]
Pagina: 1