Hallo mensen,
Ik heb nu 37 gb aan mp3's op m'n notebook staan. En die wil ik graag op Soulseek (*) sharen.
Maar ?t lukt me dus niet om m?n mp3-bestanden te sharen. Ik kan zowel niet in de share-folder van ?n ander als die van mijzelf kijken. Een vriend van mij zei, dat dit te maken heeft met de firewall bij mij. Ik zou in Norton Anti Virus moeten kijken, en daar ?n poort moeten open zetten. Nou oke, als dat ?t obstakel is wat hier mogelijk in de weg staat. Prima!
-Ik kijk nu in Norton Anti Virus:
Systeem: auto protect, scripts blokkeren, handmatig scannen
Internet: e-mail, Expressberichten, Live-update
Overige: Diversen
Waar moet ik wat instllen dat ik m?n muziekbestanden kan sharen?
Chatten gaat op Soulseek overigens wel.
En ik heb ADSL met ?n ethernet router.
Bij voorbaat dank voor uw antwoord. Groet.
Dit word ?n prachtige zomer.
Marco
P.S. (*) Voor margemuziek 't downloadprogramma bij uitstek.
Overigens hoef ik om muziek te sharen geen betaalversie te downloaden. Dat is voor Soulseek niet nodig. Zo vertelde deze vriend mij.
P.S. Misschien is dit niet de juiste rubriek om deze vraag te plaatsen. Maar... excuses daarvoor.
Ik heb nu 37 gb aan mp3's op m'n notebook staan. En die wil ik graag op Soulseek (*) sharen.
Maar ?t lukt me dus niet om m?n mp3-bestanden te sharen. Ik kan zowel niet in de share-folder van ?n ander als die van mijzelf kijken. Een vriend van mij zei, dat dit te maken heeft met de firewall bij mij. Ik zou in Norton Anti Virus moeten kijken, en daar ?n poort moeten open zetten. Nou oke, als dat ?t obstakel is wat hier mogelijk in de weg staat. Prima!
-Ik kijk nu in Norton Anti Virus:
Systeem: auto protect, scripts blokkeren, handmatig scannen
Internet: e-mail, Expressberichten, Live-update
Overige: Diversen
Waar moet ik wat instllen dat ik m?n muziekbestanden kan sharen?
Chatten gaat op Soulseek overigens wel.
En ik heb ADSL met ?n ethernet router.
Bij voorbaat dank voor uw antwoord. Groet.
Dit word ?n prachtige zomer.
Marco
P.S. (*) Voor margemuziek 't downloadprogramma bij uitstek.
Overigens hoef ik om muziek te sharen geen betaalversie te downloaden. Dat is voor Soulseek niet nodig. Zo vertelde deze vriend mij.
P.S. Misschien is dit niet de juiste rubriek om deze vraag te plaatsen. Maar... excuses daarvoor.