MSN voor XP is versie 4.7???

Pagina: 1
Acties:

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
Waarom is de MSN versie voor XP 4.7. Ik kan ook een versie 5 dlen. Is deze niet geschikt voor XP. Snap er geen hol van. (ja heb search gebruikt)

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:45

ShadowBumble

Professioneel Prutser

4.7 zit standaard in XP 5.0 is gewoon de nieuwe versie :D zijn inpreciepe hetzelfde op wat meer of minder bugs na en een mooiere vormgeving

en staat ook al in meerdere topics hier op got

[ Voor 16% gewijzigd door ShadowBumble op 12-05-2003 13:58 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kijk alleen uit dat als je 5.0 installeert dat je 4.7 nog steeds blijft staan
Dit is dus geen upgrade maar een versie er naast

Windows Operated Systems - FAQ

Hier staat in hoe je 4.x kan verwijderen uit je OS

[ Voor 19% gewijzigd door Gunner op 12-05-2003 14:01 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:45

Godjira

To infinity and beyond!

In XP zit standaard 4.6, hoor. Die kun je updaten naar 4.7 en dat is dan meteen de laatste officiele release (geen beta dus). Windows Messenger 5 is nog in beta, maar al wel te downloaden van Neowin. Ik raad je aan om via xpantispy je Windows Messenger van je machine te kijlen en dan over te gaan op MSN Messenger 5 met Messenger Plus! 2.

Profile

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:37

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Messenger 5 beta? Volgens mij niet...

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:35
Zijn gewoon 2 verschillende versies..
1. Windows Messenger welke 4.7 de laatste versie is
2. MSN Messenger welke versie 5 draagt..

Pvouput live

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
het verschil zit hem in het feit dat het ene Windows Messenger is en het ander MSN Messenger, daarom installeert ie dat K-ding ernaast.

en als je pecht hebt knoopt ie het aan je xp profiel vast en kun je dat wachtwoord er niet mer vanaf krijgen ook al zou dat wel moeten kunnen. Hoe vaak ik dat probleem niet overal tegenkom dat mensen geen wachtwoord meer hoeven op te geven voor msn en dat ze het oo niet meer verwijderd krijgen.

EDIT: net te laat dus. :)

[ Voor 4% gewijzigd door intert0y op 12-05-2003 14:14 ]

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Ik bedoel de Windows Messenger. Daarvan komt binnenkort versie 5 uit, en de beta is er al van uit.

Profile

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:37

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Is het niet zo dat er zeg maar een naamswijziging heeft plaatsgevonden? Dat er vanaf 5.x gewerkt wordt met MSN Messenger, en daarvoor (ook bij de update van 4.x) met Windows Messenger gewerkt wordt?

Het zou me niet verbazen als binnen afzienbare tijd 4.x niet meer ondersteund wordt en MS alleen doorgaat op 5.x en hoger.

[edit]
Godjira schreef op 12 mei 2003 @ 14:15:
[...]

Ik bedoel de Windows Messenger. Daarvan komt binnenkort versie 5 uit, en de beta is er al van uit.
Neem me niet kwalijk, eigenlijk had ik dat ook wel moeten begrijpen als ik iets meer opgelet had |:(

[ Voor 35% gewijzigd door DUX op 12-05-2003 14:19 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

DUX. schreef op 12 May 2003 @ 14:16:
Is het niet zo dat er zeg maar een naamswijziging heeft plaatsgevonden? Dat er vanaf 5.x gewerkt wordt met MSN Messenger, en daarvoor (ook bij de update van 4.x) met Windows Messenger gewerkt wordt?

Het zou me niet verbazen als binnen afzienbare tijd 4.x niet meer ondersteund wordt en MS alleen doorgaat op 5.x en hoger.
Nopez, je hebt 2 versies. 1tje speciaal voor Windows XP, genaamd Windows Messenger en je hebt MSN Messenger welke allemaal extra's bevat en ook beter is vorm gegeven.

Profile

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
zoals je ook hebt Internet Explorer en MSN Explorer

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:28

Movinghead

ing.

Voor Windows XP komt binnenkort Windows Messenger 5 uit ik draai hier al een beta Windows Messenger 5.0.0.149.

Wanneer is eigenlijk de verwachting wanneer de final uitkomt?

Verwijderd

intert0y schreef op 12 May 2003 @ 14:21:
zoals je ook hebt Internet Explorer en MSN Explorer
ja. maar daar is het verschil duidelijk. internet explorer is toch wel 1 van de betere browsers voor windows en msn explorer is zo inferieur dat mijn monitor het weigert weer te geven. zit allebei standaard in xp btw.

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Movinghead schreef op 12 May 2003 @ 14:21:
Voor Windows XP komt binnenkort Windows Messenger 5 uit ik draai hier al een beta Windows Messenger 5.0.0.149.

Wanneer is eigenlijk de verwachting wanneer de final uitkomt?
Daarover heb ik nog niks gelezen, maar volgens verschillende geruchten zal het niet lang meer duren. In de beta zitten in ieder geval nog een aantal vervelende bugs, maar die zullen vast verholpen worden.

Profile

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
in ieder geval is het dus weer allemaal erg slecht geregeld. Ik krijg die XP MSN er heel moeilijk vanaf altijd met de FAQ oplossingen. Meestal ten einde raad flikker ik dan de hele messenger folder uit mijn program files. ik weet dat dit niet slim is, maar ja.

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

bbarten81 schreef op 12 mei 2003 @ 15:44:
in ieder geval is het dus weer allemaal erg slecht geregeld. Ik krijg die XP MSN er heel moeilijk vanaf altijd met de FAQ oplossingen. Meestal ten einde raad flikker ik dan de hele messenger folder uit mijn program files. ik weet dat dit niet slim is, maar ja.
Maak gebruik van xpantispy. Hiermee kun je de XP Messenger uninstallen zonder problemen. Je moet wel zorgen dat niets dat met Windows Messenger te maken heeft draait, anders mislukt de uninstall.

Profile

Pagina: 1