Toon posts:

Windows XP trage client

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een novell server en een windows xp client. Nu duurt het erg lang voor dat xp is ingelogt op het netwerk. Naar mijn mening licht aan xp aangezien w2k het wel perfect doet.
Maar nu willen we overstappen op xp (altijd leuk de mensen van de directie) en dan moet het net zosnel gaan als 2k. Is er mischien een mogenlijk heid om xp sneller in te laten logen op het netwerk??

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:34

Arno

PF5A

Heb je zelf al wat uitzoekwerk gepleegd :?

Uit je post is dat nml niet te lezen :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
tuurlijk, alleen het prob is ik vind geen relevante informatie. Alleen maar stukies ja dit en dat maar geen oplossingen. Ik heb zelf al velle malen xp verkloot om het wat sneller te laten verlopen........

Verwijderd

In Tweakxp zit een functie (onder system & file tweaks) (windows tweaks 2) Speed up network access waardoor et allemaal wel wat vlugger gaat.

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-04 08:52
Novell Client 4.83 SP2 al geinstalleerd ? Op de support site van Novell valt behoorlijk wat te vinden op "windows xp slow", veel problemen zijn pas opgeslost in 4.83 sp2

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-04 15:04

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 13:30:
Ik heb een novell server en een windows xp client. Nu duurt het erg lang voor dat xp is ingelogt op het netwerk. Naar mijn mening licht aan xp aangezien w2k het wel perfect doet.
Maar nu willen we overstappen op xp (altijd leuk de mensen van de directie) en dan moet het net zosnel gaan als 2k. Is er mischien een mogenlijk heid om xp sneller in te laten logen op het netwerk??
Mjah, er zijn anders een aantal bekende issues met Win2000 en XP die duidelijk beschreven staan op http://support.novell.com

http://search.novell.com/...&bbindex=BestBets&x=0&y=0

Bijvoorbeeld

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Pagina: 1