Toon posts:

Mysql

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een newbie wat mysql en php betreft, overal lees ik dat je om een tabel of database aan te maken phpMyAdmin op de server moet hebben draaien,
als k deze op de server plaats en dan naar index.php ga krijg k deze melding.

Warning: mysql_list_dbs() has been disabled for security reasons in common.lib.php on line 935

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in mysql_wrappers.lib.php on line 38

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/r/i/s/riseandshine32/htdocs/phpmyadmin/libraries/common.lib.php:935) in index.php on line 43

K begrijp er niet veel van, t enig wat ik graag zou willen is een inlog/uitlog systeem op mijn website, wie kan me helpen

K heb easyPHP op mijn computer geinstalleerd (dus met apache/mysql/php), in de directory zag k dat er ook phpMyAdmin in stond.
K heb een lycos account, die ondersteunen php en mysql.

Verwijderd

Je moet eerst phpMyAdmin goed configureren omdat tripod een aantal beperkingen heeft opgesteld, zoals bijvoorbeeld dat je alleen je eigen database mag zien en gebruiken.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Volgens mij kun je je beter eerst even verdiepen in PHP. Daarnaast staat de vraag in het verkeerde forum.

phpMyAdmin

Daar ben je al een keer op gewezen.

[ Voor 22% gewijzigd door André op 12-05-2003 13:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe configureer ik deze dan, als k de link gebruik met install.php gebeurt er helemaal nix, wat moet k nu doen?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 22:08
Dit is echt op de verkeerde plek :)

D'r wordt genoeg geopperd in je voorgaande topics.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.